انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آخرین شایعات درباره نسل سوم موتو ایکس و نسل جدید موتو 360
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به تازگی منبعی که قبلا خبرهای نسل دوم موتو ایکس را منتشر کرده بود، خبرهایی درباره نسل سوم این گوشی را در اختیار رسانه ها قرار داده است. البته باید به این نکته اشاره کنیم که مدتی پیش تصویری از بدنه پشتی موتو ایکس که از چوب ساخته شده، منتشرشده بود. هم چنین در تصاویر دیگری به این موضوع اشاره شد که این گوشی دارای حسگر تشخیص اثرانگشت خواهد بود که روی لوگوی موتورولا در جلوی گوشی قرارگرفته است. نسل سوم گوشی موتو ایکس در دو مدل 5.2 اینچی و 5.7 اینچی راهی بازار خواهد شد. این دو مدل با نام های موتو ایکس و موتو ایکس پلاس شناخته خواهند شد و البته این احتمال وجود دارد که این نام در زمان عرضه تغییر کند. دوربین پشتی موتو ایکس قابلیت کنترل به صورت دستی دارد و به نظر می رسد که یکی از بهترین دوربین هایی باشد که موتورولا تاکنون روی تلفن های همراه خودش استفاده کرده است. مدل 5.7 اینچی موتو ایکس دارای بلندگوهای استریو خواهد بود و هنوز مشخص نیست که مدل کوچکتر این قابلیت را دارد یا خیر.


آخرین شایعات درباره نسل سوم موتو ایکس و نسل جدید موتو 360 1


مدل بزرگتر موتو ایکس دارای یک نوار در پشت خودش است که دوربین، فلش و لوگوی موتورولا روی آن قرار دارد و گوشی از این قسمت به هدست های واقعیت مجازی متصل می شود. همراه با این گوشی یک برنامه عکس جدید از گوگل نیز منتشر می شود که باعث می شود کاربران بهتر بتوانند عکس های خودشان را بر اساس آبجکت های مختلف پیدا کنند. به نظر می رسد که برنامه ای به نام Moto Wear نیز برای موتو ایکس در نظر گرفته شده که به وسیله آن می توان با گجت های پوشیدنی موتورولا ارتباط برقرار کرد.

بخش دیگر این شایعات به ساعت موتو 360 ارتباط پیدا می کند که فعلاً با اسم رمز Smelt شناخته می شود و صفحه نمایش آن دارای وضوح تصویر 360X360 پیکسل است که در مقایسه با مدل قبلی کیفیت بهتری دارد. هم چنین به نظر می رسد که کمپانی لنوو قصد دارد در کنار عرضه موتو 360 یک ساعت هوشمند دیگر هم راهی بازار کند که به جای سیستم عامل Android Wear از سیستم عامل مخصوص به خودش بهره می برد. منبعی که این خبرها را منتشر کرده، به این موضوع نیز اشاره کرد که لنوو هم اکنون به خط تولید تلفن هایش سرعت بخشیده و قصد دارد که نسل سوم موتوایکس را تا قبل از عرضه Samsung Galaxy Note 5 راهی بازار کند.