انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آیا LG G4 Pro با دوربین ۲۷ مگاپیکسلی در ماه اکتبر عرضه می شود؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شایعات فراوانی شنیده می شود که ال جی هنوز عرضه پرچمداران سال ۲۰۱۵ خود را به پایان نرسانده است. شاید G4 را در بین تلفن های هوشمند اندرویدی قدرتمند و پرچمدار بدانیم اما زمزمه هایی از محصولی با نام G4 Pro شنیده می شود. در این مطلب قصد داریم هر آنچه که در رابطه با این محصول شنیده شده را برای شما بازگو کنیم.


G4 Pro احتمالا در اکتبر متولد خواهد شد

شایعات در رابطه با G4 Pro از ماه مارس آغاز شد. چرا که چو جان هو، مدیر عامل ال جی گفت: «ما در حال آماده سازی محصولی هستیم که در بالای سری G قرار خواهد گرفت. این دستگاه در نیمه دوم امسال معرفی خواهد شد.» 
این جملات او پیش از معرفی G4 بیان شده بود ولی در همان زمان هم در خبرها عنوان گشت که ال جی از معرفی فبلت G Pro 3 منصرف شده و تمرکزها به G4 جلب شد.
در اواسط ماه مه نیز نشریه Focus Taiwan خبری را منتشر کرد که گویا ال جی قصد دارد روال هر ساله خود را تغییر دهد و این بار دو پرچمدار در سال ۲۰۱۵ معرفی کند. ما اولین پرچمدار، یعنی G4 را دیدیم و مورد دوم احتمال دارد پس از پایان تابستان معرفی شود. در این گزارش از قول مدیر بخش موبایل ال جی تایوان عنوان شده بود که ال جی تولید فبلت را به تعویق انداخته است. پس از آن هم در اواسط ژوئن گزارشاتی از روسیه منتشر شد که G4 Pro در اکتبر معرفی می شود.

آیا LG G4 Pro با دوربین ۲۷ مگاپیکسلی در ماه اکتبر عرضه می شود؟ 1


بدنه فلزی، دوربین قدرتمند و نمایشگر بزرگ

در گزارشی که توسط Focus Taiwan منتشر شد، مدیر بخش موبایل ال جی تایوان، Eason Shao، گفته بود که مشخصات فنی محصول جدید هنوز نهایی نشده است. اولین سر نخ ها از این دیوایس -از جمله نام آن- توسط ET News و در اوایل ژوئن به دست آمد. به نظر می رسد ال جی قصد دارد G4 Pro را در بدنه ای فلزی و ساخته شده توسط سیستم پرس CNC قرار دهد.
این موضوع هنوز مسجل نشده که ال جی قصد دارد بدنه فلزی را برای G4 Pro به کار ببرد و یا در محصول دیگری آن را تجربه کند. اما شایعه دیگری در شبکه اجتماعی چینی Weibo در ماه ژوئن منتشر شده که می گوید G4 Pro هیولایی بزرگ جثه و قدرتمند خواهد بود. نمایشگر ۵.۸ اینچ با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و پردازشگر اسنپدراگون ۸۲۰ گواه این ادعا خواهند بود. در این شایعه به دوربین ۲۷ مگاپیکسلی و همچنین بدنه تمام فلزی این محصول اشاره شده است. از طرفی گفته شد که این احتمال وجود دارد که نام این دیوایس G4 Note نام بگیرد و نه G4 Pro.
ما تقریبا مطمئن شده ایم که در آینده نزدیک فبلتی قدرتمند از ال جی معرفی خواهد شد. اما اینکه کدام شایعه رنگ و بوی حقیقت می گیرد را تنها زمان مشخص می کند و صبر.