انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دو کهکشانی جدید سامسونگ معرفی شدند: Galaxy J5 و Galaxy J7
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مجددا سامسونگ و معرفی محصول جدیدی که چندی بود نقل شایعات و خبرهای جسته گریخته بود. کره ای ها ثابت کرده اند که برای معرفی محصولات جدید نیازی به بوق و کرنا و مراسمات بزرگ و پر هزینه ندارند. به طور مثال امروز سامسونگ از دو محصول جدید خود بدون هیاهوی خبری رونمایی کرد: Galaxy J5 و Galaxy J7
این دو محصول، اولین سری تلفن های هوشمند سامسونگ با فلش LED جلوی دستگاه هستند. بله اهمیت تصاویر سلفی بالاخره برای کره ای ها هم مسجل شد و دیوایسی را معرفی کردند که خیال عاشقان سلفی برای ثبت عکس های با کیفیت و با نور مناسب را آسوده تر کرده است.
از این دو محصول در چند هفته گذشته خبرهایی منتشر شده بود و تقریبا تمامی قطعات و سخت افزار های آن لو رفته بود. اما بزرگترین مشخصه این محصول همان فلش دوربین دوم دستگاه است. سری گلکسی J همراه با دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی و فلش LED عرضه می شوند که به ثبت تصاویر سلفی در شرایط کم نور کمک شایانی می کند.

دو کهکشانی جدید سامسونگ معرفی شدند: Galaxy J5 و Galaxy J7 1

البته از جدید بودن این دو دستگاه اینطوری برداشت نکنید که این دو محصول نو پا حتما سخت افزار قدرتمندی دارند. بلکه برعکس، سری گلکسی J آنچنان قوی محسوب نمی شوند، ولی نسبتا قابل قبول هستند. رم ۱.۵ گیگابایتی، فضای داخلی ۱۶ گیگابایتی با امکان افزایش به وسیله کارت حافظه MicroSD، دوربین های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی عقب و جلو، نمایشگر ۵ و ۵.۵ اینچ به ترتیب برای مدل های J5 و J7 با رزولوشن اچ دی و در آخر باتری های ۲۲۰۰ و ۳۰۰۰ میلی آمپری از مشخصات فنی این دو محصول هستند.

دو کهکشانی جدید سامسونگ معرفی شدند: Galaxy J5 و Galaxy J7 1

هر دو از اندروید لالیپاپ ۵.۱ بهره می برند و در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی در ابتدا برای بازار چین عرضه خواهند شد. J5 با قیمت حدودی ۲۲۵ دلار و J7 در حدود ۳۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. هنوز به طور مشخص سخنی از عرضه بین المللی این دو محصول به میان نیامده ولی ما امیدوار هستیم این اتفاق به زودی رخ دهد.