انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پیروزی قاطعانه و صعود میزبان در شب حذف مکزیک
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پیروزی قاطعانه و صعود میزبان در شب حذف مکزیک 1
در آغاز سومین و آخرین دور از بازی‌های مرحله گروهی جام ملت‌های آمریکای جنوبی موسوم به کوپا آمه‌ریکا، بامداد امروز (شنبه) دو دیدار در گروه A برگزار شد که در نخستین آنها تیم ملی مکزیک با نتیجه 2 بر یک برابر اکوادور باخت.

در این دیدار «می‌یر بولانکوس» در دقیقه 26 و «انر والنسیا» در دقیقه 57 برای اکوادور گلزنی کردند. در ادامه «رائول خیمنس» در دقیقه 64 یکی از دو گل خورده را برای مکزیک جبران کرد اما این گل برای فرار مکزیک از شکست کافی نبود و به این ترتیب آزتک‌ها با 2 امتیازی که از دو تساوی قبلی خود در این رقابت‌ها داشتند در قعر جدول قرار گرفتند و حذف شدند.

اکوادور هم با وجود پیروزی در این بازی و سه امتیازی شدن در جدول گروه نخست سوم ماند و حالا باید برای مشخص شدن تکلیف صعودش باید منتظر تمام شدن بازی‌‌های مرحله گروهی و روشن شدن وضعیت سایر گروه‌ها باشد. در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا دو تیم سوم برتر رقابت‌ها نیز به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا می‌کنند.

در بازی دوم گروه A تیم ملی شیلی، میزبان رقابت‌ها موفق شد بولیوی را با نتیجه قاطع 5 بر صفر شکست دهد. در این دیدار «چارلس آرانگیس» دو بار در دقایق 3 و 66، «الکسیس سانچس» در دقیقه 37، «گری مدل» در دقیقه 80 و «رونالد رالدس» در دقیقه 86 (گل به خودی) برای قرمزپوشان آمریکای لاتین گلزنی کردند.

شیلی با این پیروزی هفت امتیازی شد و به عنوان صدرنشین به مرحله یک‌چهارم‌نهایی صعود کرد. بولیوی هم با وجود شکست با چهار امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کرد.

مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا امشب با برگزاری یک دیدار از گروه B پیگیری می‌شود که در آن اروگوئه میزبان پاراگوئه است. این بازی تکرار فینال دوره قبلی رقابت‌ها است. بامداد فردا نیز در این گروه تیم ملی آرژانتین از ساعت 2 به وقت تهران به مصاف جامائیکا می‌رود.