انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: Rise of the Tomb Raider کیفیت ۱۰۸۰p/30fps را هدف قرار داده است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
Rise of the Tomb Raider کیفیت ۱۰۸۰p/30fps را هدف قرار داده است 1

لارا کرافت با نمایش های خود در E3 طرفداران را هایپ و مخاطبان را به وجد آورد. در E3 2015 کارگردان بازی آقای Brian Horton در صحبتی در مورد استفاده از قدرت Xbox One برای ارائه یک تجربه گیم پلی و گرافیکی بسیار خوب گفت. او اعلام داشت که نسخه Definitive Edition بازی ۲۰۱۳ به آن ها اجازه داد تا به مرزهای Xbox One برسند و هر آنچه شما امروز در Rise of the Tomb Raider می بینید، از اول طراحی و توسعه داده شده است. برای مشاهده صحبت های وی با ما همراه باشید.

او گفت:

نقل قول: ما در زمان تغییر نسل بر روی بازی کار می کردیم و ساخت Definitive Edition باعث شد با قدرت کنسول های نسل بعدی آشنا شویم. اما در حقیقت می خواستیم Rise of the Tomb Raider را از مبتدی ترین مرحله بسازیم. همه چیز دوباره ساخته و نوشته شده است. موتور نورپردازی از اول نوشته شده و موتور انیمیشن برای واکنش های صورت لارا دوباره به طور کامل طراحی شده است. تمام پردازش های محیط ما، موتور نورپردازی و به طور کلی همه جوانب تغییر داده شده تا از حداکثر قدرت Xbox One استفاده شود.
ما رابطه فوق العاده ای با مایکروسافت داریم. ما به طور مستقیم با هم کار کردیم و درک کردیم که چطور می شود از کنسول حداکثر بهره را برد که تاکنون یک تجربه بی نقص بوده است.


او ادامه داد و تایید کرد که هدف آن ها دستیابی به رزولوشن ۱۰۸۰p و فریم ریت ۳۰ می باشد. نظر شما در این باره چیست؟