انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بررسی تخصصی note1
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
در اینجا به بررسی فبلت کهکشان سامسونگ می پردازیم

برای اطلاعات بیشتر:به موبایل های که اندازه ی آنها بین فون و تبلت است فبلت می گویند

سلطان حال حاضر کهکشانی ها که رقیب سر سخت iPhone 4S است ویژگی های منحصر بفردی دارد که آن را در مرز تبلت و موبایل نگه می دارد. Galaxy Note آخرین مدل ساخته شده توسط سامسونگ از خانواده Galaxy است. ما در این نوشته سعی در بررسی تخصصی این گوشی و یا تبلت پرطرفدار را داریم ، پس با ما همراه باشید .

ظاهر

ظاهر Galaxy Note بسیار شبیه به Galaxy SII است اما با ظاهری بسیار بزرگتر و جدی تر! ظاهر آن بسیار خیره کننده و جذاب است. حدود ۱ میلیمتر از Galaxy SII پهن تر و ۶۰ گرم هم از SII سنگین تر است یعنی ۱۷۸ گرم وزن دارد و ۹٫۶۵ میلیمتر ذخامت دارد. Galaxy Note بسیار خوش دست است و بر خلاف آنچه دیگران می گفتند با یک دست هم به راحتی نگه داشته می شود. جنس عقب آن از پلاستیک با کیفیت درست شده که بر خلاف SII اصلاً زود گرم نمی شود. در بالای گوشی لوگوی سامسونگ می درخشد و در قسمت پایین هم یک دکمه Home در وسط و دو قسمت لمسی عقب و منو هم در چپ و راست آن می باشند. این ابعاد بزرگ باعث بالا رفتن کارآیی گوشی می شود اما همیشه همینطور نیست و یک عیب هم دارد و آن هم این است که در هر جیبی به راحتی قرار نمی گیرد. البته در بیشتر جیب شلوارها جا می شود ولی اگر بنشینید امکان دارد چند صدای خرد شدن بشنوید!





صفحه نمایش

صفحه نمایش Galaxy Note از نوعSuper AMOLED HD لمسی است که اندازه آن ۵٫۳ اینچ و رزولوشن آن ۸۰۰×۱۲۸۰ است. تکنولوژی Panel به کار رفته در Galaxy Note باعث اعطای یک زاویه دید وسیع و رنگ‌های درخشان همراه با جزئیات در این دیوایس شده است ، اگر از هر زاویه‌ای به صفحه گوشی نگاه شود رنگ‌ها با هم قاطی نمی‌شوند و کیفیت خود را از دست نمی‌دهند .به جرئت می توان گفت که پی از صفحه نمایش رتینا این صفحه نمایش با کیفیت ترین است! رنگ ها به قدری واضح و روشن اند که واقعاً فرد از دیدنشان سیر نمی شود.



سخت افزار

قلب Galaxy Note یک پردازنده قدرتمند ۱٫۴ گیگاهرتزی Dual core می تپد که سرعت و کارایی آن را به طرز شگفت آوری بالا می برد. حافظه داخلی آن ۱ گیگابایت بوده و با دو نوع حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه می شود. همچنین اسلات کارت حافظه microSD با امکان پشتیبانی از کارت های حافظه تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت در Galaxy Note تعبیه شده است. این پردازنده به قدری قدرتمند است که سخت ترین کارها و سنگین ترین برنامه ها و بازی ها به راحتی و بدون هیچ مشکلی در آن اجرا می شوند. یک تراشه گرافیکی Mali 400 را هم برای انجام بهتر امور گرافیکی در Galaxy Note قرار داده اند.

دوربین

Galaxy Note به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس اتوماتیک و فلش LED و قابلیت فیلم برداری ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و یک دوربین ثانویه ۲ مگاپیکسلی برای مکالمات تصویری مجهز است. کیفیت عکس و فیلم های گرفته شده با Galaxy Note بسیار بالاست. نمی توان گفت که بهترین است اما کاملاً راضی کننده است.

سیستم عامل

سیستم عامل Galaxy Note آندروید ۲٫۳ (Gingerbread) است که کاملاً حرفه ای است. البته سامسونگ قول داده بود که آپدیت نسخه ۴ آن را در بهار ۲۰۱۲ عرضه می کند.

جعبه Galaxy Note

هنگام خرید Galaxy Note شما باید اقلام زیر را درون جعبه آن داشته باشید :

گوشی SAMSUNG Galaxy Note – هندزفری – کابل USB که به باتری هم متصل می شود – دفترچه راهنمای فارسی و انگلیسی



کارآیی

وجود سخت افزار بسیار قوی همراه با قلم S (S-Pen)، صفحه نمایش بسیار با کیفیت، وجود برنامه های بسیار کاربردی مانند S memo و Photo editor ، برخورداری از رابط کاربری TouchWiz 4، پشتیبانی کامل از زبان فارسی کارآیی Galaxy Note را به طرز شگفت آوری بالا می برد. بنده شخصاً ۹۰ درصد کارهای کامپیوترم را با آن انجام می دهم! برای بازی کردن هم نظیر ندارد! حتماً اگر بازی های Asphalt 6 و Real Racing و Angry birds را در آن اجرا کنید از کیفیت و سرعت اجرا شگفت زده خواهید شد! هیچ گاه همچین تجربه ای را با گوشی های دیگر نمی توانید بدست بیاورید. علاوه بر اینها چون قابلیت تماس گرفتن و ارسال SMS را دارد، کارآیی بیشتری نسبت به تبلت ها دارد.



اینترنت و وب گردی

از طریق GPRS و Wifi می توان در Galaxy Note به اینترنت متصل شد. سرعت باز شدن صفحات اینترنتی در Galaxy Note بسیار بالاست. تنها چند ثانیه دیرتر از یک کامپیوتر شخصی! Galaxy Note از فلش هم به طور کامل پشتیبانی می کند.



معایب

این گوشی تنها دو عیب دارد : ۱- در هر جیبی به راحتی قرار نمی گیرد. ۲- بلندگوهای آن صدای قوی و زیاد بلندی ندارد.
من یه دونشو از بانه گرفتم 1 ماه بیشتر کار نداد!
[img]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی تخصصی note1 1 [/img]

خب عزیز من معلومه وقتی از بانه چیزی بگیری کار نمیده