انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پدری که از دیدن نوزادش منع شد! + عکس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به گزارش جام کشکول؛ تام گرین هالگ به مدت دو هفته اجازه ندارد به پسر تازه متولد شده اش نزدیک شود چرا که ممکن است این نوزاد در اثر بیماری نادر پدرش جان خود را از دست دهد.

بالا تنه و سر آقای گرین هالگ به طور کامل از زخم های دردناک پوشیده شده است. این زخم ها فرم شدیدی از تاثیر ویروس هرپس بر بدن این مرد است.

آقای گرین هالگ اهل ایکستون شهر ناتینگهام معتقد است این زخم ها بر اثر خارش های عصبی بوجود آمده است.

 

پدری که از دیدن نوزادش منع شد! + عکس 1



او زمانی که پسر کوچکش در بیمارستان شهر ناتینگهام به دنیا آمد حالش خوب بود و برای استراحت به خانه رفت. پس از چند ساعت استراحت، هنگامی که از خواب بلند شد متوجه شد گردنش ملتهب و دردناک شده است و سپس به سرعت در ناحیه قفسه سینه و بالا تنه اش احساس درد کرد.

در ابتدا فکر می کرد به اگزما دچار شده است و از کرم های اگزما استفاده کرد ولی زخم ها به سرعت شروع به گسترش کردند و از آن مایعی با رنگ روشن بیرون می آمد.

 

پدری که از دیدن نوزادش منع شد! + عکس 1



پزشکان می گویند این بیماری مسری است و به هیچ عنوان نباید به پسرش نزدیک شود.

عده ای معتقدند این بیماری از بیمارستان به او منتقل شده است ولی آقای گرین هالگ اعلام کرده هیچ شکایتی از بیمارستان ندارد و از کارکنان آنجا نیز بابت به دنیا آمدن فرزندش تشکر کرده است.

 

پدری که از دیدن نوزادش منع شد! + عکس 1



سرانجام یک هفته پس از به دنیا آمدن نوزاد، پزشکان بیمارستان رویال دربی موفق به کشف بیماری او شدند و با تجویز داروهای مناسب، قبل از گسترش کامل این بیماری آن را متوقف کردند و طولی نکشید که آثار زخم های دردناک از روی بدن آقای گرین هالگ ناپدید شد.

آقای گرین هالگ که به شدت مشتاق دیدن پسر تازه متولد شده اش بود به سرعت خود را به خانه رساند تا بتواند چهره ی فرزندش را ببیند.

 

پدری که از دیدن نوزادش منع شد! + عکس 1

وااای چ وحشتناک crying
شبیه زامبی شده بود
وااااااااااي چقد بد Confused
بدون زخم چع بانمکه