انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تصاویر مخفی از پورشه باکستر و کیمن GTS
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
برای نخستین بار در ماه سپتامبر گذشته از طریق اسناد ارائه شده‌ یکی از نمایندگی‌ها، اطلاعاتی درباره‌ نسخه‌های GTS پورشه کیمن کوپه و باکستر رودستر منتشر شد و اکنون، عکس‌هایی از این دو مدل بصورت مخفیانه گرفته شده اند.

تصاویر مخفی از پورشه باکستر و کیمن GTS 1
Porsche Boxster GTS
همانند مدل‌های GTS پانامرا سالن، نسخه‌های جدید کیمن و باکستر مبتنی بر مدل‌های S خود بوده و تفاوت آن‌ها دارا بودن موتوری نسبتاً قوی، بهبود شاسی و چندین بازبینی محدود در طراحی ظاهری آن‌ها می‌باشد.
تصاویر مخفی از پورشه باکستر و کیمن GTS 1
Porsche Cayman GTS
در تصاویری که بدون اجازه‌ی کارخانه‌ی سازنده منتشر شده است، ما می‌توانیم سپر جلوی از نو طراحی شده همراه با کانال‌های هوای اصلاح شده را ببینیم، در عقب خودرو، یک دیفیوزر جدید وجود دارد. در حالی که دو خودروی نمونه دارای رینگ‌های 19 اینچی با تایرهای زمستانی بودند، خودروهای تولیدی دارای رینگ‌های 20 اینچی خواهند بود. انتظار می‌رود چندین ارتقای محدود در رنگ و تزئینات داخلی صورت بپذیرد.
اسنادی که سال گذشته منتشر شدند اشاره می‌کنند که با افزایش 15 اسب بخاری برای موتور هر خودرو، کیمن GTS دارای موتوری با 335 اسب بخار نیرو بوده و باکستر GTS موتوری با 325 اسب بخار نیرو خواهد داشت و هر دو مجهز به سیستم مدیریت تعلیق فعال پورشه خواهند بود.
طبق همان اسناد منتشره پورشه معرفی جهانی این دو مدل را ماه آوریل در نمایشگاه خودروی چین 2014 در پکن انجام خواهد داد و فروش آن‌ها از تابستان امسال آغاز خواهد شد.