انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بازگشت سبک تارگا به پورشه 911
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سبک بدنه خاص تارگا که یک نوع رودستر با ستون سقف و شیشه عقب ثابت است دوباره در پورشه احیا می‌شود. رندرهای مختلفی از پورشه 911 تارگا 2014 بر اساس تصاویری که اخیراً در رسانه‌ها درز کرده منتشر شده است. مدتی قبل مجموعه ای از تصاویر در سایت MSN منتشر شد که نشان می‌داد چه چیزهایی می‌توانیم از نسل 991 تارگا که برای اولین بار در نمایشگاه خودروی 2014 دیترویت (یا شاید هم ژنو) در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت، انتظار داشته باشیم. تصاویر جاسوسی از نمونه های در حال آزمایش نیز اطلاعات دیگری را فاش ساخت. در هر حال با توجه به این تصاویر رندر شده، برای دیدن خودرو مجبور نخواهیم بود تا زمان برگزاری نمایشگاه دیترویت منتظر بمانیم. پتنت های طراحی تارگای جدید نیز توسط پورشه ثبت شده‌اند.

بازگشت سبک تارگا به پورشه 911 1
2014 Porsche 911 Targa Rendered
به نظر می‌رسد پورشه قصد دارد تا از سبک‌های قدیمی در طراحی جدیدترین 911 تارگا بهره ببرد، که مطمئناً این موضوع کسانی که را که مدل‌های کلاسیک این خودرو را ترجیح می‌دهند بسیار خوشحال خواهد کرد.
بازگشت سبک تارگا به پورشه 911 1
اولین نمونه پورشه تارگا
در طراحی آن ستون وسط ضخامت بیشتری داشته و پنجره‌ی عقب آن کاملاً جلب توجه می‌کند، همچنین خودرو همانند کاررا 4 مجهز به یک موتور 3.4 لیتری شش سیلندر خطی با 350 اسب بخار نیرو و در مدل S دارای یک موتور 3.8 لیتری با 400 اسب بخار نیرو خواهد بود.
  • بازگشت سبک تارگا به پورشه 911 1
  • بازگشت سبک تارگا به پورشه 911 1
  • بازگشت سبک تارگا به پورشه 911 1
دمشون گرم! چه باحاله!
بلاخره یه خبر خوب!
ما که پولش رو نداریم! ولی بقیه بخرن ما حال میکنیم  Big Grin