انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مایکروسافت تاریخ کنفرانس مطبوعاتی خود را در گیمزکام 2015 اعلام کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مایکروسافت تاریخ کنفرانس مطبوعاتی خود را در گیمزکام 2015 اعلام کرد 1

مایکروسافت سه شنبه چهارم آگوست برابر با سیزدهم مردادماه ساعت 6:30 بعدازظهر به وقت ایران کنفرانس مطبوعاتی خود را در گیمزکام 2015 برگزار خواهد کرد. کمپانی ردموندی درحالی خود را برای حضور در کلن آلمان آماده می کند که انتظار می رود در این رویداد، جزئیات بیشتری از سومین قسمت بازی Crackdown و بازی Scalebound، عنوان اختصاصی اکس باکس وان از استدیو پلاتنیوم گیمز خالق بازی سرشناس بایونتا، مشخص شود.

Remedy سازنده Alan Wake نیز در این کنفرانس با دمویی از Quantum Break حضور خواهد داشت و آخرین پیشرفت های صورت گرفته در این عنوان را برای طرفداران بازی به نمایش می گذارد. علاوه بر این بازی ها، مایکروسافت خبر از سورپرایزهای دیگری در گیمزکام 2015 داده و بازی Inside، پلتفرم دوبعدی انحصاری زمانی اکس باکس وان از سازنده لیمبو، ممکن است جزو برنامه مایکرسافت برای آگوست سال جاری باشد.
گفتنی است باتوجه به کناره گیری سونی از برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در این مراسم، گیمزکام 2015 سال سوت و کورتری را نسبت به پارسال پشت سر خواهد گذاشت. درعوض طرفداران می توانند اکتبر شاهد کنفرانس مطبوعاتی از سوی سونی در مراسم Paris Games Week باشند. پس از 2009، برای اولین سال سونی در وسیع ترین رویداد بازی های رایانه ای کنفرانسی برگزار نخواهد کرد.

منبع : دنیای بازی