انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: سونی و مایکروسافت هر دو مدعی می شوند که بهترین انحصاری ها را در اختیار دارند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سونی و مایکروسافت هر دو مدعی می شوند که بهترین انحصاری ها را در اختیار دارند 1

به نظر مي رسد هم سوني هم مايکروسافت به اندازه کافي از عملکرد خود در نسل جديد کنسول ها راضي هستند. هر دو کمپاني ادعا مي کنند که بهترين عناوين انحصاري را در اختيار دارند و بعنوان يک طرفدار انتخاب بهترين را واقعا سخت کرده اند.


مايکروسافت اعتقاد دارد که Xbox One با دارا بودن انحصاري هاي بزرگي نظير Halo 5: Guardians ، Forza Motorsport 6 و Rise of the Tomb Raider بهترين مکان براي بازيکنان است. از سوي ديگر سوني نيز پا پس نکشيده و ادعا مي کند که با کنسول آنها علاوه بر در اختيار داشتن مجموعه اي از انحصاري هاي بي نظير مانند Until Dawn ، No Man’s Sky، مي توانيد از محتويات اختصاصي عناوين مالتي پلتفرم مانند Batman: Arkham Knight و Destiny بهره مند شويد.
در این میان مشکل اصلی برای طرفداران این است که کدامیک را می توان باور کرد؟ رقابت تنگاتنگی میان این دو کمپانی وجود دارد اما واضح است که از سوی سونی در سال جاری هیچ عنوان بزرگی عرضه نخواهد شد. این اتفاق قطعا به سود مایکروسافت تمام می شود مگر اینکه سونی سورپرایز ویژه ای را پنهان کرده باشد. با صرف نظر از این موضوع به لطف سازنده ها و ناشرهای 3rd party هر دو این پلتفرم در سال جاری می توانند به خوبی پاسخگوی نیازهای گیمرها باشند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سونی و مایکروسافت هر دو مدعی می شوند که بهترین انحصاری ها را در اختیار دارند 1
سونی و مایکروسافت هر دو مدعی می شوند که بهترین انحصاری ها را در اختیار دارند 1