انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: برای منتقدان مسی : تو هیچ کاری نکردی پسر !
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
برای منتقدان مسی : تو هیچ کاری نکردی پسر ! 1
این لئو مسی نبود که در 21 سالگی، مدال طلای المپیک در رشته فوتبال را برای کشورش به ارمغان آورد.
 
شکست در یک فینال دیگر با پیراهن آرژانتین، بهانه ای تازه برای منتقدان لئو مسی در آرژانتین بود تا بار دیگر به فوق ستاره فوتبال این کشور بتازند و او را «کاتالونیایی» بدانند. شکست بازیکنی مثل مسی، بهترین اتفاق دنیا برای «آدم متوسط‌ها»ی روزگار است. آن ها که یک عمر هیچ چیز نبرده اند و همه دستاورد زندگی شان، فریاد زدن برای شکست برنده ها بوده است. شاید اگر مسی تصمیمش برای کناره گیری از تیم ملی را عملی کند، تصویر واقعی تیم ملی آرژانتین با مربیان کوچک و بازیکنانی شکننده، عیان شود. البته که حق با آن هاست و لئو مسی، هیچ کاری برای آرژانتین انجام نداده است!
 
برای منتقدان مسی : تو هیچ کاری نکردی پسر ! 1
 
این لئو مسی نبود که در نوجوانی، پیشنهاد اسپانیا را رد کرد تا برای تیم ملی آرژانتین بازی کند. در کشور محل تولد لئو مسی، هیچ باشگاهی حاضر نمی شد هزینه درمان او را بدهد و هیچکس تصور نمی کرد او روزی بهترین بازیکن دنیا باشد. در اسپانیا اما به پسر جوان اهل روزاریو اعتماد کردند و همه چیز به او دادند اما موفق نشدند او را در تیم ملی ببینند.
 


این لئو مسی نبود که در 21 سالگی، مدال طلای المپیک در رشته فوتبال را برای کشورش به ارمغان آورد. آرژانتین در المپیک 2008 پکن به جز فوتبال، فقط یک طلای دیگر به دست آورد!

 


این لئو مسی نبود که تیم ملی کشورش را از همه مراحل مقدماتی با اقتدار و به عنوان بهترین گلزن و گلساز بالا برد.

 


این لئو مسی نبود که شانس گلزنی را دز تیم مارادونا، قربانی بازی در میانه زمین کرد تا در پایان جام جهانی 2010 به خاطر گل نزدن مورد انتقاد قرار بگیرد.



این لئو مسی نبود که دو مدافع بوسنی را به هم دوخت و گل مهم مسابقه اول جام جهانی را وارد دروازه این تیم کرد و در آخرین ثانیه ها با ضربه ای مهار نشدنی توپ را به تور دروازه ایران رساند و بعد از درخشش برابر نیجریه، پاسِ گل بازی حساس با سوئیس در وقت تلف شده را دارد.



این لئو مسی نبود که در نیمه نهایی جام جهانی و فینال کوپا، پنالتی اول تیمش را به گل تبدیل کرد.

 


این لئو مسی نبود که روی هر 6 گل تیمش در بازی نیمه نهایی کوپا تاثیر داشت تا رکورد تازه ای در فوتبال به ثبت برساند.

 


این لئو مسی نبود که در پایان کوپا آمه ریکا، جایزه بهترین بازیکن جام را رد کرد و تاکید داشت که تنها جایزه تیمی برایش مهم بوده است.

 


این لئو مسی نبود که در پایان چیزی نزدیک به 60 مسابقه در طول فصل، با فقط دو روز استراحت خودش را به اردوی تیم ملی رساند و سخت تمرین کرد تا برای کوپا آماده شود.

 


این لئو مسی نبود که مسئولیت کاپیتانی در تیم ملی را پذیرفت و بعد از آن، تیمش را به دو فینال مهم رساند.

 


لابد این لئو مسی بود که با دویدن مصدوم می شد! که پنالتی اش را به جای دروازه به آسمان می فرستاد و در دقیقه 92، از دو قدمی دروازه در فینال کوپا موقعیت خراب می کرد.

 
بله، مسی هیچ کاری برای کشورش انجام نداده است. او باید از تیم برود، بازوبند را واگذاز کند !
 
لطفا فقط در صورت خواندن کامل متن نظر دهید . قضاوت از روی عنوان به هیچ عنوان درست نیست .