انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ویدئوی مربوط به کیک استارتر فیلم Mutiny of Colours
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
فیلمی تحت عنوان Mutiny Of Colours (طغیان رنگ‌ها) در مورد گرافیتی ایران در دست تهیه است. فیلم مستند و بلندی که در حدود هفتاد دقیقه‌ زمان دارد و پخش آن برای جولای سال ۲۰۱۶ در نظر گرفته شده است. قسمتی از منابع مالی این فیلم از طریق سرمایه گذاری مردمی تامین می‌شود و از تاریخ ۱۸ خرداد برابر با ۲۸ ژوئن صفحه‌ی مربوط به این فیلم در سایت کیک استارتر فعال می‌شود.

Mutiny Of Colours موانع و مشقات هنرمندان گرافیتی در ایران را به تصویر می‌کشد و کارگردان فیلم برای هرچه بهتر نمایش در آمدن فیلم، زمان زیادی را با هنرمندان خیابانی و پروژه‌های آن‌ها گذرانده است. تمرکز اصلی فیلم بر روی زندگی و فعالیت هنری پنج هنرمند خیابانی است که در قالب چهار پخش نمایش داده می‌شود. این پنج دیوارنویس Icy & Sot، Omet، CK1 و Lady Green هستند.

ویدئوی مربوط به کیک استارتر فیلم Mutiny of Colours 1

Mutiny of Colours یک فیلم مستند در مورد گرافیتی و هنر خیابانی است. همان‌طور که قبلا اعلام شده بود منابع مالی این فیلم از طریق کیک استارتر تامین خواهد شد. برای حمایت از این فیلم هم‌اکنون می‌توانید به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
صفحه‌ی مربوطه در کیک استارتر مراجعه کنید و در ادامه می‌توانید ویدئوی تهیه شده‌ی این فیلم برای کیک استارتر را تماشا کنید.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فیلـم
ن بابا