انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نسخه ای دیگر از مرسدس GLC فاش شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نسخه ای دیگر از مرسدس GLC فاش شد 1

با رونمایی رسمی اخیر مرسدس بنز GLC همه توجهات با سمت نسخه کوپه چهار در این خودرو معطوف شده است.

مرسدس بنز GLC کوپه ماه آوریل به صورت کانسپتی برای رقابت با ب ام و X4 رونمایی شد و اکنون عکاسان مخفی این خودرو را برای اولین بار در حال تست دیده اند. نمونه اولیه ای که در حال تست دیده شده تفاوت زیادی با مدل کانسپت آن ندارد. قسمت جلوی این نمونه اولیه مشابه کلاس GLC است که جایگزین GLK کنونی می شود. این خودرو دارای قسمت جلوی منحنی شده، جلوپنجره ای بزرگ و چراغ های جلوی باریک است. تغییر سبک GLC کوپه در پشت ستون B آن است که سقف به سمت عقب و در صندوق عقب شیب پیدا کرده است.

قسمت پشت مرسدس بنز GLC کوپه فاش شده در این تصاویر کاملا استتار شده است اما به نظر می رسد برخی عناصر طراحی کلاس S کوپه مانند چراغ های عقب عریض و قسمت پشت تخت برای آن به کار رفته اند. انتظار می رود نیرومحرکه های این خودرو با GLC مشابه باشند.
مرسدس GLC کوپه برای اولین بار فاش شد

زمان زیادی از رونمایی مرسدس کلاس GLC نگذشته و به تازگی یک فیلم ویدئویی از نمونه آزمون پیش تولید مرسدس GLC کوپه در اینترنت منتشر شده است.

این خودرو دارای پوشش استتاری اندکی در قسمت جلو است در حالی که قسمت پشت آن به منظور پنهان ساختن خط سقف شیبدار کوپه کاملا استتار شده است.

طراحی این خودرو به واسطه GLC کوپه کانسپت در نمایشگاه خودروی شانگهای 2015 دیده شده بود. تنها تغییرات قابل توجه در این خودروسپرهای جلو و عقب اسپرت تر، چراغ های عقب LED افقی باریک و خط سقف شیبدار آن است که شبیه به GLE کوپه بزرگ تر به نظر می رسد.

داخل این خودرو مشابه مرسدس GLC خواهد بود. گمان می رود تغییراتی همچون صندلی های چرمی اسپرت تر، طرح های رنگ داخلی و روکش داشبورد، سیستم سرگرمیCOMAND ، روکش چرم ARTICO صندلی ها با دوخت متضاد و نمایشگر بالای سر در GLC کوپه و کلاس C کوپه جدید مشترک باشند.

GLC کوپه دارای خط تولید موتوری مشابه GLC استاندارد خواهد بود. این موتورها شامل نسخه های بنزینی و دیزلی چهار سیلندر هستند. در شاسی بلند GLC، نسخه پایه GLC 220 d دارای قدرت 170 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتون متر، GLC 250 d دارای قدرت 204 اسب بخار و گشتاور 500 نیوتون متر، GLC 250 بنزینی دارای قدرت 211 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتون متر و نسخه ممتاز GLC 350 e هیبریدی شارژی دارای قدرت کلی 327 اسب بخار است.

مرسدس هم چنین تصمیم دارد نسخه GLC 450 AMG اسپرت این خودرو را نیز با موتور 3.0 لیتری V6 معرفی کند.

GLC کوپه در سال 2016 رونمایی جهانی خواهد شد.