انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: حضور قلمدار در نمایشگاه Calligraffiti هامبورگ
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
حضور قلمدار در نمایشگاه Calligraffiti هامبورگ 1

چند روز دیگر نمایشگاهی بین المللی تحت عنوان Calligraffiti Ambassadors در شهر هامبورگ آلمان برگزار می‌شود و در بین ۲۵ نفر شرکت کننده در این نمایشگاه نام  قلمدار یکی از هنرمندان خیابانی ایرانی نیز به چشم می‌خورد. شرکت کنندگان از کشورهای آلمان، فرانسه، اسپانیا، هند، روسیه و… در ابن نمایشگاه حضور دارند.

حضور قلمدار در نمایشگاه Calligraffiti هامبورگ 1حضور قلمدار در نمایشگاه Calligraffiti هامبورگ 1
حضور قلمدار در نمایشگاه Calligraffiti هامبورگ 1حضور قلمدار در نمایشگاه Calligraffiti هامبورگ 1

حضور قلمدار در نمایشگاه Calligraffiti هامبورگ 1

اما Calligraffiti چیست؟ همان طور که از نام آن پیداست این کلمه از دو واژه‌ی دیگر یعنی Calligraphy و Graffiti تشکیل شده است. گرافیتی یک نوع هنر خیابانی از حروف، شکل‌های گوناگون و… است که بیشتر، آن‌ها را روی دیوارهای شهر دیده‌ایم.

Calligraphy هم هنر نوشتن یا همان خوشنویسی است که در فرم‌ها و زبان‌های مختلف وجود دارد. Calligraffiti در واقع ترکیبی از دو هنر گرافیتی و زیبانویسی است.
قلمدار در چند سال فعالیت هنری خود همیشه در آثارش عناصر نگارگری و خوش نویسی به خط فارسی و عربی دیده شده است. او به تازگی ویدئوی کوتاهی از یکی از آثارش برای نمایشگاه Calligraffiti Ambassadors منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.
این نماشگاه در Affenfaust Galerie شهر هامبورگ با حضور ۲۵ هنرمند از کشورهای مختلف، از تاریخ ۱۷ جولای شروع شده و تا ۸ آگوست ادامه خواهد داشت.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://ia601505.us.archive.org/24/items/GhalamdarCalligraffitiAmbassadors/Ghalamdar%20%28Calligraffiti%20Ambassadors%29.mp4