انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: البوم 94 بنیامین منتشر شد.
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
حتما یه اشکالی بوده توی کارم

یه اشکالی که داشتم و هنوزم دارم
شاید اشتباهی بوده محاسباتم
یا کم بوده از عشق اطلاعاتم
یا اینکه زیاد بوده از تو توقعاتم
در یک روز چهارشنبه از چهارمین ماه سال 94، چهارمین آلبوم بنیامین بهادری بالاخره منتشر شد: آلبوم «بنیامین 94».
این آلبوم به سبک کارهای قبلی بنیامین است و 9 قطعه دارد و در برخی از قطعات آن، ترجمه بخش هایی از شعر به زبان انگلیسی توسط استیو آوانسیان؛ نوازنده درامز خوانده می شود.
شعرهای این آلبوم سروده فرید احمدی و اشعار انگلیسی متعلق به فاطمه احمدی است. مثل باقی کارهای بنیامین، آهنگسازی کار خودش است. کار تنظیم آلبوم را محمد موجرلو و کارگردانی هنری آن را مستانه مهاجر انجام داده اند.
سازهایی که در آلبوم «بنیامین 94» به کار رفته، از سازهای معمول یک آلبوم پاپ فراتر است: ویولا و ساکسفون و ویولنسل و ترومپت و نی و... که توسط نوازندگانی چون هومن نامداری، میثم مروستی، پاشا هنجنی، علیرضا میرآقا و ... به رهبری علی منصوری نواخته شده اند.
بنیامین در این آلبوم، مثل همیشه مدل خاص خواندن خودش را دارد: جملات کوتاه و ضربی که به هم متصل می شوند «تو یه ماهه نگاه به راه منو، نمی بینی نمی شنوی آه منو، نمیشه همیشه دلبخواه من و...»، تکرار ریتمیک کلمات که در حکم امضای بنیامین است و ادبیاتی آشنا برای نسل جوان؛ لجبازی های عاشقانه می کند، کل کل می کند «من برنامه های جدیدی دارم واست»، و بعد به سرعت پشیمان می شود!
در آهنگ «مه آلود»، قطعاتی از شعرهای معروف قدیمی اش آمده: «میرم و می میرم آسوده میشم از عشقی که دنیا دیگه مثل تو نداره». آهنگ «بارانا» نیز همنام دخترش است، و «آهنگ شماره 4» که توالی عدد چهار در این آلبوم را کامل می کند.
کاور آلبوم با عکس های هنرمندان و سازهایشان وسط بیابان با پس زمینه ستاره ها و خط و نقطه هایی طراحی شده که به سبک صور فلکی، چهره هنرمندان را قاب کرده است.
مررسی