انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تلفن همراهی با باطری 10000 آمپری! +تصاویر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تلفن همراهی با باطری 10000 آمپری! +تصاویر

با اینکه در سال های اخیر با پیشرفت بسیاری در زمینه تلفن های همراه هوشمند مواجه شده ایم اما هنوز یکی از بزرگ ترین مشکلات گوشی های هوشمند پابرجا است، آن هم باطری ضعیف.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛یک شرکت چینی به تازگی تلفن همراهی را طراحی کرده است که با استفاده از باطری 10000 آمپری می تواند برای مدت زمانی طولانی برای کاربران به کار بپردازد. آزمایش های انجام شده با این دستگاه نشان داده است که این وسیله می تواند برای مدت زمانی برابر با یک هفته به کار بپردازد.

با توجه به باطری قدرتمند این دستگاه کاربران می توانند با آن به راحتی چندین روز کار سنگین انجام دهند،با این حال ایراد این دستگاه زمان بسیار طولانی مورد نیاز برای شارژ دوباره است. به این صورت که کاربران باید برای پر کردن کامل باطری دستگاه آن را چندین ساعت طولانی به برق متصل کنند.

شرکت تولید کننده این دستگاه هنوز اطلاعات دقیق تری درباره آن منتشر نکرده است اما احتمال می رود در صورت بالا بودن تقاضا این دستگاه نیز به صورت انبوه تولید شود.


تلفن همراهی با باطری 10000 آمپری! +تصاویر 1
تلفن همراهی با باطری 10000 آمپری! +تصاویر 1

تلفن همراهی با باطری 10000 آمپری! +تصاویر 1
خیلی خوبه که یه هفته کار میکنه
فوقش یه روز میزنیش تو شارژ حله
باتری چینی مخصوص گوشی موبایل
شرکت چینی اوکیتل تصاویری از گوشی عجیب و پر رمز و راز خود منتشر کرده که می‌تواند نیاز کاربر را تا یک هفته بدون شارژ پاسخ دهد.
این شرکت چینی باطری 10 هزار میلی‌آمپری که 5 برابر گوشی آیفون قدرت دارد را روی گوشی سری خود نصب‌کرده است. این گوشی مطابق تصویر کمی چاق‌تر از سایر گوشی‌ها به نظر می‌رسد و از فناوری شارژ سریع نیز برخوردار است تا گوشی در کمترین زمان ممکن دوباره شارژ شود.

دیجیتال اسپای گزارش داد این گوشی پهن‌تر و ضخیم‌تر از آیفون 6 (با باطری 1810 میلی‌آمپری) و گلکسی سامسونگ است.این شرکت چینی امیدوار است تا سازندگان گوشی را ترغیب کند تا از باطری‌هایی با حجم بیشتر استفاده کنند تا دغدغه اصلی کاربران کمتر شود.