انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فروش 47000 گوشی در 5 ثانيه !
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
فروش 47000 گوشی در 5 ثانيه !

شركت لنوو در كشور هند موفق شد تنها در 5 ثانيه 47000 گوشی را به فروش برساند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛اینطور که به نظر می رسد باید انتظار قدرت نمایی بیشتری از سوی کمپانی های چینی تولید کننده گوشی موبایل در سطح جهان داشته باشیم.
لنوو که در کنار شیائومی و هواوی، از بزرگترین تولید کنندگان حوزه الکترونیک چین محسوب می شود اواخر ماه گذشته گوشی Lenovo K3 Note را در هند معرفی کرد که با ثبت ۴۷۴۴۰ درخواست خرید تنها در ۵٫۲ ثانیه رکورد فروش بسیار خوبی را به ثبت رساند.


فروش 47000 گوشی در 5 ثانيه ! 1


این گوشی از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی، با پردازنده 8 هسته اي فرکانس ۱٫۷ گیگاهرتز به همراه ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده میکند و در بخش دوربین نیز شاهد استفاده از سنسورهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی هستیم.

این گوشی همچنین از باطری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از دو سیمکارت و شبکه پرسرعت ۴G/LTE و همچنین سیستم عامل اندروید لالیپاپ بهره میبرد. این محصول لنوو با قیمت ۱۹۰ دلار به فروش میرسد که برای یک میانرده قدرتمند رقم مناسبی است.


فروش 47000 گوشی در 5 ثانيه ! 1



عرضه گوشی ارزان قیمت K3 Note لنوو در سراسر جهان

گوشی K3 Note لنوو با ویژگی هایی خیره کننده اما قیمت بسیار کم (تنها 166 دلار) راهی بازارهای چین و هند شده بود و حالا PandaWill آن را در سراسر جهان عرضه می کند و انتظار میرود فروش خوبی از آن خود کند.

به نظر می رسد اسمارت فون اندرویدی K3 Note اینک بسیار محبوب شده است؛ یعنی همان اسمارت فونی که لنوو اوایل سال جاری نخست در کشور خودش (چین) و پس از آن در هند عرضه کرده بود. اما ساکنان سایر کشورها هم که می خواهند این گوشی محبوب را خریداری کنند، از این پس می توانند از طریق خردهفروش PandaWill آن را به قیمت سفارش دهند و دریافت کنند.

فروش 47000 گوشی در 5 ثانيه ! 1



معمولا با 160 دلار شما فقط میتوانید اسمارت فونی با ویژگی های پایین بخرید، اما اگر خوب نگاه کنید، می بینید گوشی لنوو K3 Note در این میان استثناست. این گوشی ارزان قیمت لنوو از ویژگی هایی همچون صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در پشت گوشی با فلاش دوگانه، دوربین جلو 5 مگاپیکسلی، 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا بهره میبرد.


اما اینها تمام ویژگی های این گوشی نیست! علاوه بر مواردی که برشمردیم، اسمارت فون K3 Note لنوو از دو سیم کارت پشتیبانی می کند، پردازنده 8 هسته ای مدیاتک MT6752با فرکانس 1.7 گیگاهرتز دارد و از اندروید 5.0 لالی پاپ نیز برخوردار است. شاید تنها نکته منفی این گوشی را بتوان پشتیبانی نکردن از LTE دانست که البته اگر به قیمت این گوشی نگاهی بیندازیم، می بینیم که نباید هم انتظار چنین ویژگی ای داشته باشیم.
اکنون PandaWill گوشی لنوو K3 Note را در دو ترکیب رنگ زرد و سیاه یا سفید و سیاه در سراسر جهان عرضه می کند.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ آیا شما هم مثل ما فکر می کنید این دستگاه یکی از بهترین گوشی های ارزان قیمت بازار است؟