انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: سابقه تاریخی مشکلات والدس با فان خال(عکس)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
روز گذشته خبر مشکلات بین والدس و لوئیس فان خال، از سوی سرمربی هلندی منچستر یونایتد رسانه ای شد.





به گزارش "ورزش سه"،  زمستان گذشته بود که ویکتور والدس، دروازه بان سابق بارسلونا، پس از چند ماه تمرین با منچستریونایتد، به درخواست فان خال با این تیم قرارداد امضا کرد و حتی چند بار نیز فرصت یافت تا از دروازه شیاطین سرخ حراست کند اما در آستانه تور ایالات متحده منچستریونایتد، نام والدس از لیست بازیکنان این تیم خط خورد. 

فان خال در توجیه این تصمیم خود عنوان داشت که والدس به علت سرپیچی از دستور او مبنی بر تمرین کردن با تیم دوم باشگاه، دیگر جایی در تیم او نخواهد داشت. البته والدس نیز در پاسخ به فان خال با انتشار عکسی در اینستاگرام خود نوشت که این حرف فان خال صحت ندارد و او برای تیم دوم یونایتد بازی هم کرده است. 

این اولین بار نیست که این دو با یکدیگر به مشکل برخورد می کنند. چنانچه این بریده روزنامه موندودپورتیوو نشان می دهد، سال 2002، زمانیکه فان خال هدایت بارسلونا را بر عهده داشت نیز بین او و والدس مشکل مشابهی به وجود آمده بود. 

در آن سال، والدس جوان برای اولین بار توسط فان خال از تیم دوم بارسا به تیم اول راه یافت اما پس از اینکه این مربی تصمیم به بازگرداندن والدس به تیم دوم گرفت، او با سرپیچی از فرمان فان خال، حاضر به تمرین با تیم دوم بارسلونا نشد. حال به نوعی تاریخ یکبار دیگر برای این دو، این بار در منچستریونایتد تکرار شده است.




سابقه تاریخی مشکلات والدس با فان خال(عکس) 1