انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تصاویر رندر دیگری از موتو جی ۲۰۱۵ منتشر شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تصاویر رندر دیگری از موتو جی ۲۰۱۵ منتشر شد 1


موتو جی ۲۰۱۵
علاقه مندان گوشی های میان رده همچنین برند موتورولا که پیش از این دو نسل موتو جی را شاهد بوده اند، حالا بی صبرانه در انتظار معرفی موتو جی ۲۰۱۵ هستند. به تازگی تصاویر دیگری از این گوشی هوشمند در فضا مجازی منتشر شده که در ادامه با هم می بینیم.
موتو G موتورولا یکی از بهترین میان رده های بازار فعلی گوشی های هوشمند است. موتورولا تاکنون ۲ نسل از این گوشی هوشمند را به بازار عرضه کرده است و انتظار می رود که نسل سوم نیز امسال معرفی شود. به تازگی تصاویری تعدادی از این گوش هوشمند در رنگ های مختلف منتشر شده است که با توجه به شباهت زیاد آنها به تصاویر قبلی از موتو جی، تقریباً ما را در مورد شکل ظاهری موتو G مطمئن می سازند.

در شرایطی که قبلاً عکس های بسیار با کیفیتی از موتو جی ۲۰۱۵ را در زومیت با هم دیده بودیم، حالا تصاویر دیگری توسط Evelaks@ منتشر شدهاند. به نظر می رسد که تصاویر منتشر شده برخی ترکیباتی هستند که از طریق سرویس آنلاین Moto Maker درست شده اند. همچنین به نظر میرسد رنگ های زیادی را برای قاب پشت گوشی می توان انتخاب کرد.علاوه بر این قسمت فلزی پشت گوشی که دوربین، فلاش و لوگوی موتورولا را در خود جای داده است نیز قابل انتخاب و تغییر رنگ است.



تصاویر رندر دیگری از موتو جی ۲۰۱۵ منتشر شد 1


به نظر می رسد که موتو جی ۲۰۱۵ مجهز به نمایشگر ۵ اینچی با روزولوشن ۷۲۰p، حافظه داخلی ۸ و ۱۶ گیگابایتی قابل ارتقاء از طریق کارت حافظه ی خارجی، ۱ گیگابایت رم و سیستم روی یک چیپ اسنپدراگون ۴۱۰ است. همچنین موتورولا دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را برای پشت گوشی و دوربین ۵ مگاپیکسلی را برای جلوی آن در نظر گرفته است.

بدون شک بزودی اطلاعات بیشتری در مورد این محصول منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد موتو جی ۲۰۱۵ چیست؟