انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: الماسی درخشان از Oppo معرفی شد: Mirror 5
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
الماسی درخشان از Oppo معرفی شد: Mirror 5 1
 
اُپو (Oppo)  آخرین دستاورد خودش را معرفی کرد: Mirror 5، زیباتر از هر آنچه تا کنون دیده‌اید. طراحی منحصربه‌فرد و خیره‌کننده این گوشی نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است؛ در رنگ‌های آبی و سفید با بدنه بازتابنده و الماس‌مانند که با برش‌های شیشه‌ای طراحی شده است.
در کنار طراحی زیبا، Mirror 5 مشخصات سخت‌افزاری بسیار خوب و تحسین‌برانگیزی دارد، طوری که حتی Mirror 5 را می‌توان قاتل میان‌رده‌ها دانست. بدنه زیبا در کنار ساختار داخلی قوی، با دو قاب فلزی، دوام هرچه بیشتر Mirror 5 را تضمین می‌کند.
 
الماسی درخشان از Oppo معرفی شد: Mirror 5 1
 
تراشه اسنپدراگون 410 با پردازنده 64 بیتی چهارهسته‌ای با سرعت پردازش 1.2 گیگاهرتز در کنار 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی از Mirror 5 میان‌رده‌ای خوب می‌سازد.
صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1280×720 پیکسل، که از IPS LCD در ساختش استفاده شده، کیفیت و استحکام خوبی دارد.
الماسی درخشان از Oppo معرفی شد: Mirror 5 1
این کمپانی چینی Mirror 5 را یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند برای عکاسی نامیده است. استفاده از ویژگی‌های عکاسی متوالی و حالت GIFساز این ادعا را ثابت می‌کند. دوربین اصلی آن 8 مگاپیکسلی با قابلیت عکس‌برداری در نور کم و دوربین دوم آن 5 مگاپیکسلی است. البته شایان ذکر است نرم‌افزارهای عکس‌برداری Mirror 5  بسیار قدرتمند و گسترده‌اند و قابلیت‌های فراوانی دارند.
سیستم عامل Color OS 2.1، برگرفته از Android 5.1، بسیار ساده، سریع و زیباست. اوپو بسیار تلاش کرده تا در سیستم عامل جدیدش سادگی و زیبایی را در کنار یکدیگر قرار دهد.
 
الماسی درخشان از Oppo معرفی شد: Mirror 5 1