انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اچ‌تی‌سی اعضای جدید خانواده Desire را معرفی کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بازار تلفنهای هوشمند امروز شاهد معرفی اعضای جدید خانواده HTC Desire بود:

  • HTC Desire 520
  • HTC Desire 526
  • HTC Desire 620
  • HTC Desire 626s
اعضای خانواده Desire را گوشیهایی با قیمت پایین تشکیل میدهند، اما آنچه در ساخت این اعضای جدید در نظر گرفته شده قیمت کم در کنار کارآیی بالاست.


اچ‌تی‌سی اعضای جدید خانواده Desire را معرفی کرد 1

هر چهار گوشی از لحاظ سختافزاری امکانات مشترک زیادی دارند و وجه تمایز آنها در اندازه صفحه نمایش، مقدار RAM و آنتن LTE است. هر چهار گوشی ذکرشده از اندروید 5.1 و HTC’s Sense skin استفاده میکنند. از جذابترین عضو جدید، یعنی HTC Desire 626، آغاز میکنیم.
این گوشی از پلاستیک ساخته شده است، اما ظاهری بسیار زیبا و چشمگیر دارد و HTC رنگهای متنوعی برای این گوشی در نظر گرفته است. صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720 پیکسل، به همراه تراشه اسنپدراگون 210 با CPU چهارهستهای با سرعت پردازش 1.1 گیگاهرتز، Desire 626 را گوشیای مقرونبهصرفه و پرقدرت میکند.



اچ‌تی‌سی اعضای جدید خانواده Desire را معرفی کرد 1

Desire 626 از 1 گیگابایت رم و حافظه 8 گیگابایتی برخوردار است و از حافظههای میکرو SD نیز پشتیبانی میکند. باتری 2000 میلیآمپرساعتی آن نیز کاربر را قادر میکند چندین ساعت مداوم از آن استفاده کند. در کنار این مدل Desire 626s نیز معرفی شده که از لحاظ سختافزاری و طراحی کاملا شبیه Desire 626 است، با این تفاوت که حافظه داخلیاش 16 گیگابایت است. البته این نکته را باید مدنظر داشت که نمیتوان از این گوشی انتظاری در حد گوشی میانرده داشت؛ یعنی هرچند، بهنسبت بودجه، کارآیی مناسبی دارد، کند بودن آن نیز دور از ذهن نیست. استفاده از دوربین 8 مگاپیکسلی و دوربین دوم 5 مگاپیکسلی در Desire 626 و Desire 626s ثبت باکیفیت لحظهها را برای صاحبشان به ارمغان میآورد.
کوچکترین عضو خانواده: HTC Desire 520
Desire 520 کوچکترین عضو جدید این خانواده است. صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 845×480 پیکسلی در کنار تراشه اسنپدراگون 210 با CPU چهارهستهای 1.1 گیگاهرتزی از این عضو خانواده گوشیای متوسط ساخته است.



اچ‌تی‌سی اعضای جدید خانواده Desire را معرفی کرد 1

استفاده از 1 گیگابایت رم وحافظه داخلی 8 گیگابایتی، که از حافظههای میکرو اسدی نیز پشتیبانی میکند، شاید این نوید را بدهد که این دستگاه میتواند پردازشهای نهچندان سنگین را بهخوبی انجام دهد.
دوربین 8 مگاپیکسلی و دوربین دوم 2 مگاپیکسلی تعبیهشده در این محصول عکسهایی با کیفیت متوسط عرضه ثبت میکنند.
برادر جهشیافته: HTC Desire 526
در رواقع HTC Desire 526 طراحی ویژهای از Desire 520 است که با صفحه نمایش 4.7 اینچی و رزولوشن 960×540 عرضه میشود. از لحاظ تراشه و CPU کاملا شبیه Desire 520 است و تفاوتش فقط در 0.5 گیگابایت رم بیشتری است که در آن به کار رفته. درمجموع، از بین اعضای جدید این خانواده میتوان HTC Desire 626 را بهترین دانست.
زنده باد htc Desire x
Desire 820 خوبه