انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دانلود بازی سنگ ارواح Stone Of Souls HD v1.1 اندروید – همراه دیتا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دانلود بازی سنگ ارواح Stone Of Souls HD v1.1 اندروید – همراه دیتا 1


توضیح فارسی :
Stone Of Souls HD یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که برای اندروید منتشر شده است و دارای امتیاز بی نظیر ۵٫۰ ستاره در گوگل پلی استور است و باقیمت ۱٫۰۶ دلار به فروش می رسد که ما امروز در اندرویدکده نسخه فول بازی را برای شما قرار داده ایم.

داستان بازی در قلعه ای بسیار قدیمی و اسرار آمیز آغاز خواهد شد، گذشته های بسیار دور مراسم قربانی کردن و کشتن آدم ها در این قلعه صورت می گرفته است و انسان های زیادی تاکنون در آنجا کشته شده اند، به همین دلیل این مکان به یک مکان بسیار ترسناک و متروکه تبدیل شده است و هیچ کس نمی تواند از آنجا جان سالم به در ببرد زیرا نفرین مردم بسیاری پشت این جا است! در ابتدای بازی شما در این قلعه اسیر شده اید، مکانی بسیار ترسناک و تاریک که اسرار بسیاری را در خود نهفته است و بدون شک شما از ابتدای بازی حس ترس و وحشت واقعی را خواهید چشید.

در این بازی شما یک هدف دارید و آن فرار از این قلعه می باشید، پس باید تا می توانید ابتکار به خرج دهید و با تنها سلاحی که در اختیار دارید، یعنی شمشیر خود با موجودات و هیولاهایی که قصد نابودی شما را دارند مبارزه نمایید و از این قلعه فرار نمایید.

آنچه در Stone Of Souls HD می درخشد

– ماجراجویی با طع ترس و وحشت

– شمشیر خود را آماده کنید و به دنبال راه فرار بگردید

– عبور از دالان های زیر زمینی و راه روهای تاریک

– صداگذاری عالی و بی نظیر بازی

– گرافیک HD و محیط ۳ بعدی بی نظیر بازی

– سلامتی شما نمایش داده می شود پس احتیاط کنید!

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. اگر به دنبال یک بازی اکشن و هیجان انگیز سه بعدی می باشید به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



آموزش نصب :

دیتا بازی را در مسیر Sdcard/Android/Obb قرار داده و بازی را اجرا نمایید.




لینک دانلود :