انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اطلاعات بسیاری زیادی از Uncharted: The Nathan Drake Collection در راه است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اطلاعات بسیاری زیادی از Uncharted: The Nathan Drake Collection در راه است 1

ما در مورد Uncharted: The Nathan Drake Collection اطلاعات کمی داریم و از این عنوان کم شنیده و دیده ایم ولی ظاهراً خیلی چیزهای دیگر باقی مانده اند که ما هنوز هم در مورد این عنوان، که در واقع یک نسخه بازسازی شده از سه عنوان اول Uncharted می‌باشد، نمی‌دانیم و آقای Scott Rohde، معاون ارشد توسعه محصولات استودیو جهانی بخش سرگرمی کمپانی سونی، این موضوع را در آخرین پادکست بلاگ پلی اسیشن ۴ اعلام کرد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا ببینیم که وی در مورد Uncharted: The Nathan Drake Collection چه صحبتی دارد.



بعد از تایید اجرای این مجوعه با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰fps و اذعان داشتن به این موضوع که ویژگی photo mode، که در این بازی وجود خواهد داشت، بسیار جذاب است، گفت:
نقل قول:
خیلی چیزهای دیگر وجود دارند که دوست دارم با آن ها شما دوستان را هایپ کنم…شما هوای من تو این پادکست را دارید دیگه. درسته؟ خیلی خوب، در آینده نزدیک امیدواریم که بخش های کاملا متفاوتی را به شما معرفی کنیم. ما قراره که با شما عزیزان در آینده بسیار بسیار نزدیک در مورد Nathan Drake collection بیشتر صحبت کنیم.
او صحبت هایش را در اینجا تمام نکرد و ادامه داد:
نقل قول:
خیلی اطلاعات مونده که به شما بدهیم و من اسم اینو یک هایپ کردن نمی‌گذارم، بلکه این یک سوپر هایپ است!
سخنان Rohde نشان می‌دهد قرار است خیلی در مورد این مجموعه بازسازی شده هیجان زده شویم ولی آیا  Nathan Drake Collection چیزی بیش از یک بازسازی ساده است؟ من خودم شخصاً هیچ نظری ندارم که آقای Scott Rohde در مورد چه قابلیت های در این مجموعه ما را هایپ می‌کند ولی به تازگی اخباری به گوشمان رسیده است که برخی طرح های کنترلر از جدیدترین عنوان سری بر روی نسخه های قبلی اجرا شده است.
در ابتدای این پادکست Scott Rohde توضح داد که به چه دلیل کمپانی سونی به بازسازی کردن عناوینش ادامه می‌دهد و هر روز عناوین بیشتری را از نسل های قبل به کنسول نسل هشتمی خود می‌آورد:
نقل قول:
یک دلیل کلی برای بازسازی کردن بازی های مختلف برا پلی استیشن ۴ وجود دارد. بسیاری از مردم و طرفداران می‌پرسند که به چه دلیل این این بازی ها برای پلی استیشن ۴ بازسازی می‌شوند و در جواب آن ها باید گفته شود که در حال حاضر بسیاری از مردم وجود دارند که صاحب یک دستگاه پلی استیشن ۴ می‌باشند ولی پیش از این شانس داشتن پلی استیشن ۳ را نداشته اند و این دلیلی است که ما این کار را انجام می‌دهیم و در واقع به نفع آن ها عمل می‌کنیم.
Uncharted: The Nathan Drake Collection در تاریخ ۹ اکتبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۱۷ مهر سال ۱۳۹۴ شمسی) به طور انحصاری برای پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد.
منبع : گیمفا