انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نسخه بتای چهارم iOS 9: دوست‌داشتنی‌تر از همیشه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نسخه بتای چهارم iOS 9: دوست‌داشتنی‌تر از همیشه 1

در نسخه بتای سوم، اپل دو اپلیکیشن جدید خود را در دسترس توسعه‌دهندگان قرار داد. اپل موزیک و نیوز اپلیکیشن‌های جدیدی‌اند که اپل در نسخه سوم آنها را به دست توسعه‌دهندگان سپرد تا با مزایا و به‌خصوص معایب این دو اپلیکیشن آشنا شود و مشکلات آنها را برطرف کند تا برای ارائه در نسخه نهایی iOS 9 آماده باشند.
نسخه چهارم iOS 9 هنوز راه زیادی تا تبدیل شدن به نسخه رسمی دارد. با توجه به اینکه اپل موزیک و نیوز هر دو به‌تازگی و در نسخه سوم به iOS 9 قدم گذاشته‌اند، نباید انتظار ارائه سریع iOS 9 رسمی را داشته باشیم.

ویژگی‌هایی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم به‌تازگی به iOS 9 اضافه شده‌اند یا در این نسخه بهبود یافته‌اند.


بازگشت Home Sharing
در نسخه بتای شماره سه Home Sharing از سیستم عامل iOS حذف شده بود، اما در نسخه بتای شماره چهار این ویژگی بار دیگر به iOS اضافه شده است. این ویژگی، که سال‌ها در آیتونز وجود داشته، این اجازه را به کاربر می‌دهد تا مجموعه موزیک‌هایش را روی چندین کامپیوتر و دستگاه‌های iOS موجود در محل سکونتش به اشتراک بگذارد.


نسخه بتای چهارم iOS 9: دوست‌داشتنی‌تر از همیشه 1

گزینه‌های انتخاب عکس: جدید، اما قدیمی
افراد بسیاری از گزینه‌های انتخاب عکس در نسخه چهارم صحبت می‌کنند، اما باید این نکته را در نظر داشت که این ویژگی در نسخه سوم هم در دسترس بود ولی توجهی به آن نشده بود. این ویژگی سبب می‌شود کاربر هنگام آپلود عکس، برای راحتی کارش، با گزینه‌هایی مواجه شود که دسترسی سریع به عکس‌ها را ممکن می‌کند. در میان این گزینه‌ها یک گزینه بیشتر نیز وجود دارد که احتمالا برای اپلیکیشن‌ها و افزونه‌هایی است که امکان دارد در آینده اضافه شوند.

نسخه بتای چهارم iOS 9: دوست‌داشتنی‌تر از همیشه 1

اپل موزیک و امکانات بیشتر
اپل موزیک را اپل به‌تازگی معرفی کرده و در نسخه بتای شماره سه در دسترس توسعه‌دهندگان قرار داده است. در نسخه چهار ویژگی‌های جدیدی به این اپلیکیشن اضافه شده است. اگر وارد برگه اشتراک‌گذاری یا حذف یک آهنگ خاص شوید، کاور موزیک بزرگ‌تری نسبت به قبل نمایان می‌شود. گزینه‌های جدید برای لایک آهنگ، ایجاد ایستگاه رادیویی، اضافه کردن به موزیک من و اشتراک موزیک در شبکه‌های اجتماعی به اپل موزیک اضافه شده است.

نسخه بتای چهارم iOS 9: دوست‌داشتنی‌تر از همیشه 1

نتایج جستجوگر بینگ را خاموش کنید
اگر به دیدن نتایج جستجوگر بینگ تمایلی ندارید، می‌توانید به‌راحتی خاموشش کنید تا دیگر نمایش جستجوی آن را مشاهده نکنید. برای این کار به این ترتیب عمل نمایید: Bing Web Result <Spotlight Search <General <Setting را خاموش کنید.

نسخه بتای چهارم iOS 9: دوست‌داشتنی‌تر از همیشه 1