انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: خبر خوش برای داوطلبان غایب کنکور ۹۴/ ۵ مرداد، شروع انتخاب رشته
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
خبر آنلاین : مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان غایب در آزمون سراسری سال ۹۴ می توانند انتخاب رشته کنند.

حسین توکلی افزود: ثبت نام و انتخاب رشته های تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی پیام نور ، غیرانتفاعی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی است و از دوشنبه ۵ مرداد ۹۴ آغاز و ۱۰ مرداد پایان می پذیرد.

وی گفت: دفترچه راهنمای ثبت نام و جدول کدرشته محل های مربوط از شنبه ۳ مرداد بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان متقاضی می توانند بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه اطلاعات برای پذیرش، صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی اقدام کنند.

توکلی افزود: داوطلبان متقاضی می توانند با پرداخت ۱۵۰ هزار ریال (۱۵ هزار تومان) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۵۰ کدرشته محل) به روش اینترنتی اقدام کنند.

توکلی گفت: چنانچه داوطلبی متقاضی ثبت نام در دو یا سه گروه آزمایشی باشد می تواند با پرداخت ۱۵۰ هزار ریال (۱۵هزار تومان) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی و وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری خود (شماره سریال ۱۲ رقمی) نسبت به ثبت نام اقدام کند.

توکلی افزود: داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۹۴ ثبت نام کرده اند اما در جلسه آزمون غایب و یا مجاز به انتخاب رشته نشده اند نیازی به ثبت نام مجدد ندارند و می توانند انتخاب رشته کنند مگر اینکه متقاضی انتخاب رشته علاوه بر گروه آزمایشی خود باشند چنانچه توضیحات در این رابطه نیز در دفترچه راهنمایی که در تاریخ سوم مرداد ۹۴ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد مشخص است و داوطلبان می توانند با مطالعه آن اقدام کنند.