انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کنکور ۹۵
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
باز هم تب و تاب کنکور سراسری. اینبار کنکور ۹۵ ! اینبار کنکوری های ۹۵ و همراهان جدید!

مسلماً تب و تاب کنکوری های ۹۵ این روزها بسیار گرم است.
هر کسی برداشتی از کنکور ۹۵ خواهد داشت. لحظه ای چشمان خود را ببندید. کنکور ۹۵ را تصور کنید. برداشت شما از کنکور ۹۵ چیست؟ اولین چیزی که با شنیدن کنکور ۹۵ به ذهن شما می رسد چیست؟
کنکور ۹۵ 1
کنکور ۹۵
شاید یک جلسه کنکور سراسری … شاید یک سال مطالعه … شاید کلاس های کنکور ۹۵ … و …. . با دکتر کاویانی هم در این باره صحبت کردیم. به نظر شما ایشان در زمان کنکور سراسری خود وقتی اسم کنکور را شنیدند به چه چیزی فکر کردند؟
بله، ایشان اولین چیزی که با شنیدن نام کنکور سراسری دوره خویش به ذهنشان خطور کرد تصور خودشان در لباس پزشکی بود!
بچه ها، موفق ها آدم فضایی نیستند. استعداد و نبوغ ماورایی هم ندارند. آن ها تفاوتشان با بقیه این است که یک هدف دارند و همه برنامه ها و کارهای آن ها برای رسیدن به آن هدف است.
 
کنکور ۹۵ در دیدگاه شما:
از امروز دیدگاه خود را ترسیم کنید. از امروز کنکور ۹۵ را فقط یک هدف بدانید. کنکور۹۵ سکوی پرتاب شماست. کنکور۹۵ وسیله ای برای رساندن شما به پوشیدن لباس پزشکی . کنکور ۹۵ فقط یک وسیله کوچک است که هدف شما را مشخص می کند. هدف شمایی که قرار است از همین امروز، از همین الان برای هدف خود که موفقیت در کنکور ۹۵ است بجنگید.
 
کنکور ۹۵ سکوی پرتاب
روزهای کنکور۹۵ نیز زود می آیند و زود هم می گذرند. دوستان خوبم، از همین امروز برنامه خود را برای به زانو درآوردن کنکور ۹۵ ترسیم کنید. از امروز برنامه درسی خود را برای موفقیت در کنکور سراسری ۹۵ مشخص کنید.
 
مشاوره کنکور۹۵ مکتبستان
کلاس هایی که باید بروید ، DVDهایی که میخواهید بخرید، کتاب های تست و جزوات کنکوری که قرار است توشه راه شما در مسیر موفقیت در کنکور سراسری شوند همه و همه را مشخص کنید. شاید بگویید الان هیچ برنامه ای ندارید، نگران نباشید، مکتبستان در این راه همراه شماست. دوره های مختلفی برای شما عزیزان تهیه کرده ایم. در این دوره مشاوره کنکور95 (پرواز مطمین) به خوبی مسیر راه شما را مشخص میکند.
فقط تلاش باید کردو ذهنو از هرچی غیره درس خالی کرد...
البته با درس خوندن خود ب خود ذهن ب سمت درس کشیده میشه و منطقه مغز فعال تره و اجازه فکر کردن به چیزایه مسخررو نمیده..