انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: جیمز باند و گوشی جدید سونی !
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به نظر می رسد که جیمز باند قرار است از گوشی جدید سونی استفاده کند.

خبرهای مختلفی درباره گوشی پرچمدار سونی منتشر شده است. گوشی ای که هنوز از سوی سونی معرفی نشده، اما خیلی ها منتظر آن هستند. به تازگی دو تصویر جدید به بیرون درز کرده اند که مربوط به فیلم جدید جیمز باند است که Spectre نام دارد. این تصاویر به گوشی جدیدی از سوی سونی اشاره می کنند که هنوز معرفی نشده و نام 5 در آنها قرار دارد. این احتمال وجود دارد که جیمز باند در فیلم جدید خودش از گوشی اکسپریا Z5 شرکت سونی استفاده کند.

روی این تصاویر به این موضوع اشاره شده که محصول جدید سونی «برای جیمز باند ساخته شده» و به همین دلیل احتمال معرفی یک پرچمدار از سوی سونی در این فیلم بسیار زیاد است. پرچمدار قبلی سونی گوشی Z4 یا همان Z3+ بود.

جیمز باند و گوشی جدید سونی ! 1

براساس شایعات منتشر شده به نظر میرسد که سونی گوشی اکسپریا Z5 را در شهریور ماه معرفی خواهد کرد. همچنین به این موضوع اشاره شده که این گوشی جدید سونی از چیپسپ اسنپ دراگون 820 بهره می برد و 4 گیگابایت رم برای آن استفاده شده است. همچنین این احتمال وجود دارد که یک باتری 4500 میلی آمپری هم برای این گوشی در نظر گرفته شده باشد. شایعات مختلف به این موضوع اشاره می کنند این گوشی از سنسور اثر انگشت برخوردار است و یک دوربین 21 مگاپیکسلی روی آن مشاهده خواهد شد. به نظر میرسد که دوربین این گوشی می تواند با کیفیت 4K فیلمبرداری کند.

از آنجایی که قسمت جدید مجموعه فیلم های جیمز باند توسط سونی ساخته می شود، احتمال معرفی گوشی جدید این شرکت در این فیلم سینمایی غیرقابل تصور نیست. قبلا هم یک گوشی جدید سونی در فیلم های جیمز باند معرفی شده بود.

لازم به ذکر است که آخرین فیلم جیمز باند که Spectre نام دارد، در تاریخ 15 آبان (6 نوامبر) اکران خواهد شد.