انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مدل جدیدی از گوشی Mi 4i عرضه شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به تازگی، شرکت شیائومی مدل جدیدی از گوشی هوشمند Mi 4i را با 32 گیگابایت حافظه داخلی و قیمت 235 دلار رونمایی و عرضه کرد.

شیائومی یک شرکت الکترونیکی در چین است که از سال گذشته فعالیت رسمی خود را در هند آغاز کرده است. براساس اخبار منتشر شده، قرار بود این شرکت در تاریخ 22 جولای (31 تیر امسال) که سالگرد آغاز فعالیتش در این کشور بود، چند محصول جدید را رونمایی و عرضه کند.
شیائومی به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های الکترونیکی در زمینه طراحی و توسعه فروش گوشی های هوشمند، برنامه های تلفن همراه و لوازم الکترونیکی مصرفی شناخته می شود. براساس آمارهای منتشر شده، شیائومی دومین شرکت پرفروش گوشی های هوشمند در چین به شمار می رود. پیش از این هم شیائومی یک تیزر تبلیغاتی در مورد معرفی محصولات جدید در هند منتشر کرده بود. براین اساس شرکت شیائومی مدل جدیدی از گوشی هوشمند Mi 4i با حافظه داخلی 32 گیگابایت و رنگ خاکستری را در هند معرفی و روانه بازار کرد. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول 235 دلار است.

توان پردازشی در مدل جدید Mi 4i از طریق یک چیپست اسنپدراگون 615 و پردازنده هشت هسته ای همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 405 تامین میشود. در این گوشی از یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1080x1920 پیکسل استفاده شده است. حافظه داخلی این مدل 32 گیگابایت است که همراه با 2 گیگابایت رم عرضه میشود. از دیگر ویژگیهای گوشی Mi 4i باید به یک باتری 3120 میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین 5 مگاپیکسلی برای عکس برداری های سلفی و اندروید 5.0 لالی پاپ همراه با رابط کاربری MIUI 6 مخصوص شیائومی اشاره کرد.




مدل جدیدی از گوشی Mi 4i عرضه شد 1


پیش از این هم شیائومی مدل 16 گیگابایتی این گوشی را در هند عرضه کرده بود. این گوشی برخلاف مدل اصلی خود که Mi 4 نام دارد، بدنه فلزی نداشته و در عوض مانند آیفون 5c بدنه ای تمام پلاستیکی دارد. در مدل قبلی گوشی هوشمند Mi 4i از یک صفحه نمایش 5 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 615 هشت هسته ای، دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره گرفته شده بود.