انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اطلاعاتی جدیدی از پیکاپ مرسدس منتشر شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اطلاعاتی جدیدی از پیکاپ مرسدس منتشر شد 1

همه می دانند که پیکاپ مرسدس بنز حدود سال 2018 عرضه خواهد شد و از پلتفرم اصلی نیسان ناوارا NP300 بهره می برد اما این خودروساز تاکید دارد که طراحی و اکثر ویژگی های فنی آن مشابه یک مرسدس واقعی خواهد بود.

عضو هیئت مدیره دایملر، توماس وبر هفته گذشته این خبر را به رسانه های استرالیایی اعلام و اظهار داشت این خودروی تجاری سبک مورد انتظار از بخش ون های مرسدس بنز تفاوت های قابل توجهی خواهد داشت.

وبر گفت: "ما به منظور کاهش قیمت این خودرو از پلتفرمی مشترک استفاده می کنیم اما تمام بخش های دیگر ساخت این خودرو از طراحی تا تولید، صرفا توسط مرسدس انجام می شود تا همه چیز بر اساس استانداردهای این خودروساز باشد."

پیکاپ مرسدس بنز در جایگاهی بالاتر از فورد رنجر Wildtrak، نیسان ناوارا ST-X و فولکس واگن آماروک Ultimate قرار خواهد گرفت.

به نظر می رسد قیمتی بالاتر از 80 هزار دلار برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

وبر افزود: "ما اطمینان داریم که می توانیم با این طراحی، یک مرسدس واقعی را بسازیم." البته وی اطلاعات زیادی را در این مورد منتشر نکرده است.

به نظر می رسد پیکاپ مرسدس بنز دااری سبکی مختص این برند بوده و طراحی کابینی مشابه مدل های اخیر این خودروساز داشته باشد تا بتواند پاسخ گوی تعداد رو به رشد مشتریان خواهان پیکاپ های مجلل باشد.

انتظار می رود زیر کاپوت این خودرو موتور 2.3 لیتری تواین توربو دیزل با قدرت 140 کیلووات و گشتاور 450 نیوتون متر به کار رفته در ناوارا به کار نرفته و در عوض موتوری از خود مرسدس تعبیه شود.

این خودروساز اعلام کرده که بازارهای اصلی این خودرو آمریکای لاتین، آفریقای جنوبی و اروپا هستند.