انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دکوراسیون داخلی قلب آدما ...
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
میخوام یکی از مسائل مهمی که همه ما باهاش درگیر هستیم رو بهتون یادآوری کنممن یک مغازه کوچیک فست فود دارمچند وقت پیش تصمیم داشتم دکور مغازه خودم رو تغییر بدم و از خیلی از کسانی که در زمینه طراحی داخلی مهارت داشتن مشاوره گرفتم . دنبال قیمت فروش کاغذ دیواری و قیمت فروش و ساخت کالاهای چوبی و MDF و قیمت فروش دیوار پوش و کف پوش و قیمت فروش لمینت و پارکت و قیمت فروش پرده های فانتزی و ... بودم


خلاصه خیلی در مورد طراحی و ساخت آشپزخانه مغازه تحقیق کردم و به این فکر میکردم که باید با کسانی که طراحی فروشگاه انجام دادن هم صحبتی داشته باشم . حتی با چند نفر از آشنایان که دکور فروشگاه خودشون رو تغییر داده بودن هم مشورت کردم .


یک روز صبح پیرمردی که نزدیک ما مغازه لوازم منزل داشت اومد و با هم گپ و گفتی داشتیم و من از درگیری های طراحی دکوراسیون براش گفتم .


پیرمرد بهم گفت که \"ای کاش در کنار قشنگی ظاهر خونه مون به فکر قشنگی دکوراسیون داخلی دلمون هم باشیم\"


این حرف همسایه مون خیلی روی من تاثیر گذار بود و تا چند روز به این فکر میکردم که در کنار معماری داخلی منزل ، باید کمی هم سعی کنیم که جدیدترین و قشنگترین طراحی دکوراسیون داخلی رو برای فکر و قلبمون هم داشته باشیم . یعنی کاری کنیم که توی دلمون بدیها رو راه ندیم و همه اطرافیان از قشنگی درون دلمون لذت ببرن .
اره واقعا همین طوره
خیلی قشنگ بود عزیزم. Big Grin

مرسی+سپاس Heart
واقعا همين طور
کاش واقعا همه بتونن دکوراسیون قلبشونو هم عوض کنن
سپاااااااااااااااس
بودخوب

بودخوب
سپاااااااس