انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: عرضه سه مدل جدید سایون برای فتح آمریکا ..
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
عرضه سه مدل جدید سایون برای فتح آمریکا .. 1

برند جوانگرای سایون با عرضه سه مدل جدید خودرو که دو مدل از آنها در سپتامبر روانه بازار می‌شوند، دو برابر کردن فروش در آمریکا به بالای 100 هزار دستگاه تا دو سال آینده را هدف گذاری کرده است.

فروش سایون در آمریکا طی نیمه اول سال جاری میلادی 19 درصد کاهش یافت و به حدود 25 هزار دستگاه رسید. اما دوگ مورتا، رئیس این برند اظهار کرد میزان فروش سایون با کمک دو مدل جدیدی که عرضه خواهد کرد، تا پایان امسال به 58 هزار دستگاه می‌رسد که مشابه فروش سال 2014 است.

به گفته وی، افزایش فروش به بالای 100 هزار دستگاه با عرضه مدلهای جدید شامل سدان iA و هاچ بک iM تا اول سپتامبر و همچنین مدلی که تا سال 2017 به بازار عرضه خواهد شد، محقق خواهد شد.

اوایل امسال پایگاه خبری اتوموتیو نیوز گزارش داده بود که سومین مدل جدید سایون، یک هاچ بک شبیه شاسی بلند خواهد بود که پیش از سال 2017 عرضه می‌شود.

شاسی بلندها و کراس اوورهای کوچک پرفروشترین خودروهای بازار آمریکا هستند در حالیکه مدلهای سدان به دلیل ارزان شدن قیمت بنزین، جذابیتشان را از دست داده اند.

هدف سایون برای فروش سالانه iA حدود 35 تا 45 هزار دستگاه است و این مدل با مدل ورسای نیسان، شورولت سونیک جنرال موتورز، فیستای فورد موتور و اسنت هیوندای موتور رقابت خواهد کرد.

قیمت این مدل از 17 هزار و 600 دلار آغاز می‌شود و آپشن‌هایی مانند جعبه دنده اتوماتیک دارد.

سایون برای iM که قیمت آن از 20 هزار دلار آغاز می‌شود، فروش حدود 25 هزار دستگاه را هدف گذاری کرده است.

به این ترتیب سایون تا پایان سال در هزار نمایندگی تویوتا در آمریکا چهار مدل خودرو شامل کوپه tC و خودروی اسپورت کامپکت FR-S عرضه می‌کند.

بر اساس گزارش رویترز، سایون در سال 2003 برای نخستین بار در کالیفرنیا جلب خریداران جوانتر را هدف گرفت و اکنون علاوه بر بازار آمریکا، در کانادا و پورتوریکو هم فروش دارد.