انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: خشم اژدها: هوآوی شیائومی را شکست داد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
خشم اژدها: هوآوی شیائومی را شکست داد 1

کارشناسان تصور می‌کردند مایکروسافت با خرید نوکیا بتواند سهم عظیمی از بازار گوشی‌های هوشمند را در اختیار بگیرد، اما آماروارقام چیز دیگری نشان می‌دهد. در حال حاضر هوآوی، با فروش 30.6 میلیون گوشی هوشمند، توانسته رتبه سوم فروش گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص دهد. این رقم تقریبا 50 درصد افزایش فروش این کمپانی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد. در سال گذشته مایکروسافت موفق شده بود 50.3 میلیون دستگاه بفروشد، درحالی‌که این رقم امسال به نصف کاهش یافت و مایکروسافت توانست حدود 27.8 میلیون دستگاه به فروش برساند.

به‌نقل از استراتژی آنالیتیکس، اپل با رشد 35 درصدی نسبت به پارسال توانسته 47.5 میلیون دستگاه به فروش برساند. فروش اپل باعث شده است سهم فروش در بازار برای سامسونگ به میزان 7 درصد نسبت به زمان مشابه سال گذشته کاهش یابد. سامسونگ با فروش 71.9 میلیون دستگاه همچنان در صدر جدول فروش قرار دارد، اما فروش بالا دلیلی بر سود بیشتر نیست. از آنجا که بیشتر دستگاه‌های فروخته‌شده سامسونگ دستگاه‌های ارزان‌قیمت و ساده‌اند، سود این غول کره‌ای کاهش یافته و در آن سوی میدان میزان سودآوری اپل در حال افزایش است.


خشم اژدها: هوآوی شیائومی را شکست داد 1

در حال حاضر هوآوی با کنار زدن شیائومی، دیگر غول چینی بازار تلفن‌های هوشمند، توانسته مقام سوم فروش گوشی‌های هوشمند را از آن خود کند. در این فهرست از مایکروسافت نامی آورده نشده و باید این کمپانی را در دسته کمپانی‌های شکست‌خورده این بازار جای داد، اما پیش‌بینی می‌شود با معرفی ویندوز 10 مایکروسافت بتواند دوباره حرفی برای گفتن در بازار داشته باشد.