انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بنچمارک گوشی سامسونگ گلکسی J2 فاش شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به تازگی بنچمارک گوشی هوشمند گلکسی J2 سامسونگ از طریق وب سایت GFXBench به بیرون درز کرده است. بر این اساس احتمالا سامسونگ این گوشی را به زودی رونمایی و عرضه خواهد کرد.گوشی هوشمند گلکسی J2 جدیدترین گوشی شرکت سامسونگ به شمار می رود که هنوز به طور رسمی رونمایی نشده است. این گوشی مقرون به صرفه یکی دیگر از محصولات سری J شرکت سامسونگ است. پیش از این اخبار و شایعه هایی پیرامون مشخصات سخت افزاری
این گوشی منتشر شده بود. این در حالی است که به تازگی بنچمارک های گوشی گلکسی J2 سامسونگ از سوی وبسایت GFXBench منتشر شده است.


بنچمارک گوشی سامسونگ گلکسی J2 فاش شد 1


همانطور که می دانید معمولا بنچمارک ها حاوی اطلاعاتی از مشخصات سخت افزاری و جزییات استفاده شده در محصولات هستند. برهمین اساس به نظر می رسد سامسونگ در گوشی گلکسی J2 از یک چیپ ست Exynos 3475 بهره گرفته است. پیش از این هم شایعه هایی در مورد احتمال استفاده از

پردازنده Exynos 3475 با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتزی در گلکسی J2 منتشر شده بود.

در این محصول یک پردازنده چهار هسته ای Cortex-A7 با سرعت 1.3 گیگاهرتز و کارت گرافیک Mail-T720 استفاده شده است. همچنین در این گوشی از یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی بهره گرفته شده است. البته لازم به ذکر است که سامسونگ 4.3 گیگابایت از حافظه داخلی این دستگاه را برای ذخیره فایل های سیستمی از پیش نصب شده در نظر گرفته است.


بنچمارک گوشی سامسونگ گلکسی J2 فاش شد 1


از دیگر ویژگی های گوشی گلکسی J2 باید به یک دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی که قابلیت فیلم برداری با کیفیت 1080pرا ندارد و یک دوربین 1.9 مگاپیکسلی برای عکس برداری های سلفی اشاره کرد. براساس شایعه های منتشر شده در این گوشی از یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 540x960 بهره گرفته شده است. این در حالی است که صفحه نمایش این گوشی از گلکسی J7 بزرگتر است و به همین دلیل بعید به نظر می رسد که سامسونگ یک صفحه نمایش با وضوح تصویر پایین (qHD) را برای این گوشی در نظر گرفته باشد.