انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پرچمداران مایکروسافت لومیا 940 و 940XL نام می‌گیرند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
باز هم شایعه در مورد پرچم‌داران مایکروسافت! این بار منبع موثقی از NokiaPowerUser گزارش می‌دهد که پرچم‌داران این شرکت، برخلاف آنچه پیش‌تر گفته شده بود، لومیا 950 و لومیا 950 XL نام نخواهند گرفت. باز هم شایعاتی به گوش می‌رسد که این دو گوشی، طبق روال سابق، لومیا 940 و 940XL نام خواهند گرفت و همین روند نام‌گذاری بدون ایجاد وقفه ادامه پیدا خواهد کرد.

در این شایعات خبرهایی هم از لومیا 840 هست و البته به این گوشی قبلا اشاره شده بود؛ گوشی‌ای که قرار است تا پیش از پایان سال جاری میلادی عرضه شود. البته این‌طور گفته شده که این گوشی پس از معرفی پرچم‌داران مایکروسافت معرفی می‌شود و همچون آنها روند نام‌گذاری را حفظ خواهد کرد و همان 840 (به‌جای 850) نام خواهد گرفت.


پرچمداران مایکروسافت لومیا 940 و 940XL نام می‌گیرند 1


اما خبر دیگری که در مورد این گوشی‌ها منتشر شده درباره وجود دکمه‌های لمسی روی نمایشگر گوشی است؛ دکمه‌هایی که چندان خوشایند کاربران گوشی‌های سری لومیا نیستند. به‌هرحال به احتمال زیاد هر سه این گوشی‌ها از دکمه‌های لمسی روی نمایشگر برخوردار خواهند بود.

اخبار منتشرشده توسط نوکیا پاور یوزر اغلب درست از آب درمی‌آید؛ حال باید منتظر معرفی گوشی‌های لومیای جدید باشیم تا ببینیم آیا این گوشی‌ها شماره 50 را به دنبال خود خواهند داشت یا، طبق روال همیشگی، انتهای شماره آنها 40 خواهد بود.