انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: حضور یک زن کاملا برهنه در مترو+عکس!!!!!!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
مسافران یکی از خطوط متروی شهر وین اتریش شاهد حضور زنی کاملا برهنه بودند که جز یک جفت پوتین چرمی چیز دیگری به تن نداشت. مسافران هنگامی که این زن برهنه را دیدند که وارد مترو شد و در چند قدمی آنها در وسط واگن ایستاد شوکه شدند.
او هیچ واکنشی به کسانی که از او عکس و فیلم میگرفتند نشان نداد و به نظر نمیرسید از این جریان ناراحت شده باشد. او بدون اینکه با کسی صحبتی داشته باشد و یا کلمه ای حرف بزند و یا حتی واکنشی به حرفها و حرکات اطرافیان داشته باشد چند ایستگاه بعد از واگن پیاده شد. در حال حاضر با پخش شدن تصاویر این زن مسئولان مترو و پلیس شهر وین در صدد یافتن وی و یا دانستن هویتش هستند
یک نشریه اعلام کرده است این زن خودش را معرفی کرده و علت این کار عجیبش را توضیح داده است اما به نظر میرسد این حرف تنها یک شایعه باشد.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حضور یک زن کاملا برهنه در مترو+عکس!!!!!! 1

یک شاهد میگوید :من نمیتوانم باور کنم که یک زن با این وضعیت در یک مکان عمومی دیده شود. با دیدن او واقعا حیرت زده شدم . او حتی در مقابل عکس گرفتن دیگران عکس العملی نشان نداد و درواقع میتوان گفت جلوی دوربین ها ژست هم میگرفت.
بیشتر شاهدان این صحنه علاوه بر شوکه شدن نگران این زن بودند که در سرمای اطریش برهنه در خیابانها حضور پیدا کرده بود. به هرحال تا کنون نام و نشانی از این زن پیدا نشده است و حضور او هنوز همانند یک معمای حل نشده ذهن اکثر مردم پایتخت اتریش را به خود مشغول کرده است.
نظروسپاس حتما بده خواهش میکنمBlushIdea
وااااای خدا.......همچین آدماییم پیدا میشن ینی....؟؟؟؟؟؟؟زنه خوله حتما!!!!0_0
اینطور ادما یه عقده بزرگ تو دلشون دارن..
مثل کمبود توجه یااحساساتIdea
چه کارایی مردم می کنن پاکی زن به اینه که همیشه پوشیده و خوب بگرده و فقط برای شوهرش این جوری باشه واقعا نجابتش رو از بین برد و خودش رو پست حقیر و هرزه معرفی کردUndecidedUndecidedUndecidedناراحتم ما خودمون خودمون رو تو جهنم می کنیم
نشون ميده كلا از بيخ عقده اي بوده بي چاره انقدر كه ادم رواني نميشه
بدبخت عقده ای بوده:4fv::4fv:
به این جوری زنا میگن عقده ای
بیچاره کمبودداشته
واقعا براش متاسفم
آخرو زمانه دیگه چی کار میشه کرد باید شاهد هر اتفاقی باشیمUndecided
نگاه کن تورو خدا چه آدمای بی فرهنگی پیدا میشن
صفحه‌ها: 1 2