انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: لکسس پر فروش ترین خودروساز لوکس بازار امریکا شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
لکسس پر فروش ترین خودروساز لوکس بازار امریکا شد 1

لکسس توانست به کمک استقبال از شاسی بلند جدید NX و افزایش فروش بازار تابستان بار دیگر به صدر جدول پر فروش ترین خودروسازان لوکس ایالات متحده باز گردد .

در مدت بحران برند های ژاپنی، خودروسازان لوکس آلمانی توانستند نبض بازار را در دست بگیرند اما در مدت یک ماهه جولای لکسوس توانست با رشدی 9.1 درصدی و فروش 29816 دستگاه از ومحصولاتش بار دیگر به جایگاه اولی خود بازگردد.

پس از آن نیز مرسدس بنز ضمن ثبت رشدی 1.2 درصدی و عرضه 27526 دستگاه از محصولاتش در رده دوم قرار گرفت. در نهایت نیز برندهای ب ام و و آئودی در جایگاه سوم و چهارم پرفروش ترین خودروسازان لوکس بازار ایالات متحده قرار گرفتند. البته این دومین باری است که لکسوس شانس پیش گرفتن از رقبا در آستانه تابستان پیدا کند. کارشناسان عقیده دارند ارائه تخفیف از سوی لکسوس اگر چه می تواند تا حدودی باعث بد عادت شدن مشتریان شود ولی در ترغیب آن ها به جایگزین کردن وسایل قدیمیشان مفید است.

گفتنی است آمار فروش شش ماهه نخست سال ب ام و را با فروشی 195593 دستگاهی در صدر نشان می دهد و پس از آن شرکت های مرسدس بنز و لکسوس به ترتیب با 192496 و 188664 دستگاه در رده های دوم و سوم قرار دارند.