انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: معرفی دو نسخه جدید از خودروهای کلورادو و سیلورادو
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
معرفی دو نسخه جدید از خودروهای کلورادو و سیلورادو 1

شورولت از توسعه خانواده محصولات کلورادو 2015 خبر داد و خودروهای Mi9dnight Edition و Z71 Trail Boss را به عنوان اعضای جدید آن معرفی کرد.

البته چنین برنامه ای نیز برای خودروی پیکاپ سیلورادو نیز در نظر گرفته شده و نسخه های مشابهی برای آن معرفی گردیده است.

این نسخه های جدید به دلیل رنگ تیره شان، رینگ های 18 اینچی آلیاژی و نصب یک لوگوی بزرگ در قسمت جلویی به راحتی قابل تمایز هستند. نسخه های دو و چهار در دیفرانسیل این محصولات به ترتیب به موتور 2.5 و 3.6 لیتری مجهز شده اند البته یک موتور 2.8 لیتری دورامکس نیز به توان 181HP و گشتاور 369Nm برای آن در نظرگرفته شده است.

تونی جانسون، مدیر بازاریابی کلورادو، گفت: این ها نسخه های هجومی تری از یکی از پرفروش ترین پیکاپ های امریکا می باشند. و نشان می دهند که امکان شخصی سازی و تولید سفارشی هرکدام از محصولات شورولت وجود دارد. در شرایطی که شورولت به جذب روز افزون مشتریانش کمک میکند نسخه های Midnight و Z71 Trail Boss قابلیت ها و مصرف سوخت آن را بهبود می بخشد.

کلورادو Z71 Trail Boss دارای رینگ های آلیاژی 17 اینچی، تایرهای 65/265، چراغ های LED روی سقف، گلگیرهای بزرگتر و زیر پایی های مناسب همه فصول است. هر دو خودروی فوق از پاییز امسال وارد بازار خوهند شد ولی هنوز قیمت آن ها اعلام نشده است.