انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: توسعه جامعه از طریق به هم پیوستن جهاد دانشگاهی و دانشگاه‌ها شتاب بیشتری می‌گیرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رئیس دانشگاه هرمزگان ضمن تبریک به مناسبت سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی گفت: توسعه جامعه از طریق به هم پیوستن جهاد دانشگاهی و دانشگاه‌ها شتاب بیشتری می‌گیرد.

توسعه جامعه از طریق به هم پیوستن جهاد دانشگاهی و دانشگاه‌ها شتاب بیشتری می‌گیرد 1


به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی هرمزگان، علی‌اکبر شیخی رئیس دانشگاه هرمزگان با تبریک سالروز تشکیل جهاددانشگاهی به جهادگران این عرصه، تجاری‌سازی و تبدیل علم و دانش به عمل را رسالت بزرگ جهاد دانشگاهی عنوان کرد.

وی افزود: این نهاد پربرکت، اقدامات خوبی را از ابتدای انقلاب تا امروز در کارنامه خود ثبت کرده و منجر به بروز و شکوفایی استعدادها در زمینه‌های مختلف شده ‌است و امروز شاهدیم که جهاد دانشگاهی براساس تدابیر و سیاست‌های رهبر معظم انقلاب، روز به روز بالنده‌تر می‌شود و در این راستا توانسته ابعاد مختلف علمی و فرهنگی کشور را در محیط‌های نیمه‌دانشگاهی و آموزشی کشور به خوبی دنبال کنند.

دکتر علی‌اکبر شیخی با اشاره به نقش جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد علمی، اظهار داشت: جهاد دانشگاهی با ارتباط مناسب با دیگر نهادها و مطالعه و شناخت صحیح در موضوعات مختلف می‌تواند خدمات عظیمی در عرصه‎های مختلف به جامعه ارائه دهد.

وی با بیان این‌که همواره بدنه جهاد دانشگاهی باید دانشجو را برای ایفای نقش موثر در کشور آماده کند خاطرنشان کرد: توسعه جامعه از طریق به هم پیوستن جهاد دانشگاهی و دانشگاه‌ها شتاب بیشتری می‌گیرد.

انتهای پیام/