انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: هاشمی باید در نوع نگاه خود به مردم تجدیدنظر کند/ حرف های اخیر ایشان مایه تاسف است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس ضمن انتقاد از اظهارات اخیر هاشمی درباره روستائیان، گفت: هاشمی باید در نوع نگاهی که به مردم دارد تجدید نظر کند تا بهانه به دست بیگانگان ندهد و اگر واقعا دلسوز انقلاب است، در چارچوب ارزش‌ها و منویات امام(ره) و رهبری حرکت کند.

هاشمی باید در نوع نگاه خود به مردم تجدیدنظر کند/ حرف های اخیر ایشان مایه تاسف است 1


لطف‌الله فروزنده عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات منتشر شده رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من واقعا تاسف می‌خورم که آقای هاشمی با سابقه‌ای که دارد، چنین اظهاراتی را بیان می‌کند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران در ادامه افزود: هاشمی باید بداند افرادی هستند که با استفاده از سرمایه‌های وی، به نفع ضد انقلاب کار کرده و این سرمایه‌ها را تاراج می‌کنند.

فروزنده تصریح کرد: هاشمی باید در نوع نگاهی که به مردم دارد تجدید نظر کند تا بهانه به دست بیگانگان ندهد و اگر واقعا دلسوز انقلاب است، در چارچوب ارزش‌ها و منویات امام(ره) و رهبری حرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ضد انقلاب سرمایه‌گذاری زیادی علیه نظام کرده و می‌خواهد به دست برخی‌ها ظرفیت آقای هاشمی را مصادره کند.

این استاد دانشگاه گفت: انقلاب نشان داده که اگر افرادی در راستای ارزش‌ها حرکت نکنند، آسیب خواهند دید ولو اینکه سابقه طولانی هم در انقلاب داشته باشند. خوب است آقای هاشمی و مسئولان دیگر نگاهی به تاریخ سی ساله انقلاب بیاندازد و ببیند خیلی از افراد مدعی وجود داشتند ولی چون در راستای چارچوب‌های انقلاب حرکت نکردند، از بین رفتند و ظرفیت آنها در اختیار ضد انقلاب قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: امیدوارم آقای هاشمی رویکرد خود را تغییر دهد و متوجه شود که به صلاح نیست مطالبی را مطرح کند که ضد انقلاب از آن استفاده کند.

فروزنده تاکید کرد: آقای هاشمی نمی‌تواند بگوید من سابقه‌ای طولانی در نظام دارم به همین خاطر راه درستی را می‌روم یا بگوید کسانی که در زمان انقلاب به خاطر پایین بودن سن‌شان نبوده‌اند امروز حق اظهار نظر ندارند. طبیعی است که رزمندگان دلاوری بودند که با پایین بودن سن‌شان در دوران دفاع مقدس نقش اساسی داشتند.

این عضو هیات علمی دانشگاه گفت: پیروزی و تداوم انقلاب، ماحصل ایثار و دلاوری خیلی‌ها است و شاید تدوام انقلاب از پیروزی آن مهم‌تر باشد. جوانانی که در دوران انقلاب بوده‌اند در دوران دفاع مقدس حضور داشتند حق دارند اظهار نظر کنند. این‌ها صاحبان انقلاب هستند و دلیل ندارد هر کسی اظهار نظری کرد مورد اتهام قرار گیرد.

انتهای پیام/