انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: «تتلو» اينبار دست به دامان فردوسی‌پور ميشود!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
امیر تتلو مدتی است حضورش در میادین فوتبال حرفه ای را بر سر زبان ها انداخته است. وی حتی مدتی را مستقیما زیر نظر فرهاد کاظمی تمرین کرده است و از سال گذشته هم با چند بازیکن سابق و فعلی پرسپولیس از جمله محسن بنگر، شیث رضایی و پیام صادقیان به تمرین مشترک پرداخته است.
اخیرا تتلو مدعی شده است که همه چیز برای بازی کردنش در تیم های لیگ برتری از جمله راه آهن مهیا شده است و فقط کمیته انضباطی اجازه نمی دهد وی به تیمی بپیوندد.
تتلو شب گذشته برای حل این مشکلش دست به دامان عادل فردوسی پور شده و در صفحه اجتماعی خود نوشته: «ببین عادل جان! من خودم دوستت دارما اما خیلى خودتو می زنى به اون راه!! هى ما می گیم هى تو خودتو می زنى به اون راه.»
وی ادامه داد: «یکم جرأت داشته باش یه چهار تا چیز از این بدبختیای فوتبالی ما تو برنامت بگو یه پا در میونى بکن بلکه این کمیته انضباطى از سر تقصیرات ما بگذره و ما بیایم یکم فوتبال بازى کنیم بعد این همه تمرین خوب چى میشه مگه؟!»
تتلو همچنین نوشت: «من میرم یا پرسپولیس یا راه آهن و جفتشونم که دیگه از سیزدهم جدول پایین تر نداره که برن خوب بذارین بیام دیگه!! آقا باور کنید من بیام وضع از این بدتر نمیشه!! اصلا از این بدتر نداریم. خیالتون راحت به هیشکى هم لایى نم یزنم قول میدم!! اونو به خارجیا می زنم که ادعاشون میشه، ایرانیا همه رفیقامن.»
این خواننده در پایان نوشت: «خلاصه که از تو توقع دارم دیگه چون خیلى دوست دارى واقعا عادل باشى و اگه راجع به منو این همه فعالیتم تو فوتبال حرف نزنى یعنى عادل نیستى این شصت بار. آبرو ریزى نکن و این دوشنبه یه حالى به ما بده.»

«تتلو» اينبار دست به دامان فردوسی‌پور ميشود! 1