انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اوبامیانگ: عیبی ندارد کلوپ به بایرن برود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مهاجم تاثیرگذار دورتموند اظهار امیدواری کرد سرمربی سابقش در بوندسلیگا بماند، حتی اگر قرار باشد هدایت بایرن را در دست بگیرد.

اوبامیانگ: عیبی ندارد کلوپ به بایرن برود 1




به گزارش "ورزش سه"، پی‌یر امریک اوبامیانگ به "بیلد اشپورت" گفت:" من هم شنیده‌ام که می‌گویند المپیک مارسی به یورگن کلوپ پیشنهاد مربیگری ارائه کرده؛ حتی شایعاتی نیز مبنی بر اینکه او یک روزی سکان هدایت بایرن را در دست خواهد گرفت منتشر می‌شود. اگر او به تیم رقیب برود، من ابدا ناراحت نمی‌شود چرا که این مربی درجه یک سزاوار بیش از اینهاست. او به بوندسلیگا تعلق دارد و ایکاش در این کشور بماند تا ما باز هم بتوانیم همدیگر را ببینیم."
او که با اطمینان دادن به هواداران در مورد تکرار نشدن بحران دور رفت فصل قبل در دورتموند، قول داده فصل آتی بیست گل به ثمر برساند افزود:" همه اعضای تیم از جمله من به سیستم هجومی فعلی که زیر نظر توخل در حال پیاده شدن است امیدواریم. 
کادر فعلی ما این توان را در خود می‌بیند که حملات آتشینی را به نمایش بگذارد؛ از همینرو من یک چنین هدف بزرگی را در نظر گرفتم و قولش را دادم. مربی به من گفت که اینرا در من می‌بیند. نیازی به پنهان کردن نیست که من به بازی در خط حمله عشق می‌ورزم. حال می‌خواهم پاسخ اعتماد مربی را بدهم تا این پست همیشه برایم محفوظ بماند. 
ما از فصل قبل درس گرفته‌ایم و محال است بگذاریم آن وضعیت تکرار شود. بازیکن تازه‌وارد هم آماده‌اند بضاعت تیم ما را تقویت کنند. بازی نخست فصل آتی مقابل مونشن‌گلادباخ از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که باید بتوانیم از همان روز اول ایجاد رقابت کنیم و خود را در حد و اندازه‌های مدعیان نشان دهیم. از نگاه من این بازی محک خوبی است تا بفهمیم جایگاهمان کجاست."