انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بهترین مدافعان از نظر نیمار
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بهترین مدافعان از نظر نیمار 1

نیمار، ستاره برزیلی فیفا در گفت‌وگویی که با سایت فیفا داشت درباره موضوعاتی زیادی به صحبت پرداخت.

 
ستاره آبی-اناریها درباره بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان از نگاه خود گفت: روماریو، زیدان و رونالدو بهترین بازیکنانی هستند که تا الان دیده‌ام. آنها واقعا چشم‌نواز بازی می‌کردند و از دیدنشان لذت می‌بردم.
 
او درباره این سوال که بهترین مدافعانی که با آنها روبرو شده است چه کسانی هستند، گفت: من یک مهاجم هستم و طبیعی است که با مدافعان زیادی روبرو شده باشم، اما از نظر من پیکه، ماسکرانو، سرخیو راموس و تیاگو سیلوا بهترین مدافعانی هستند که برابر آنها بازی کرده‌ام.
 
نیمار اکنون بهترین و سرشناس‌ترین بازیکن فوتبال برزیل است و از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. او به این سوال که الگویش چه کسی بوده است، این چنین پاسخ داد: روبینیو الگوی دوران نوجوانی من بود. به این بازیکن علاقه زیادی داشتم. روبینیو بازیکنی با تکنیک و توانایی‌های بسیار بالا بود و به بازی او علاقه زیادی داشتم.
 
ستاره آبی-اناریها درباره بهترین گلی که به ثمر رسانده است، نیز گفت: از نظر خودم گلی که در سال 2011 به ثمر رساندم و باعث شد تا جایزه پوشکاس را به دست آوردم بهترین گلی است که تا الان به ثمر رسانده‌ام. آن گل باعث شد تا شهرت زیادی به دست آورم و خود هم علاقه زیادی به آن دارم.
 
نیمار در بارسلونا روزهای خوبی را پشت سرمی‌گذارد. او در فصل نخست حضورش در آبی-اناریها عملکرد خوبی نداشت، اما در فصل دوم خوش درخشید و توانست سه گانه فوتبال اروپا و اسپانیا را به دست آورد.
 
او اکنون به دلیل بیماری اریون از میادین به دور است.