انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: قیمت و مشخصات هایما اس ۷ ، شاسی بلند جدید ایران خودرو + عکس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شركت ايران‌خودرو نيز همانند سايپا براي تکميل سبد محصولات خود، شريکي بهتر از چيني‌ها را پيدا نکرده است.

عمليات اجرايي راه‌اندازي خط تولید خودروي جديد‌ هايما در شركت ايران خودرو خراسان، از آبان سال 1393 به‌صورت جدي آغاز شد و در چهار حوزه بدنه، رنگ، تزيينات و لجستيك به اجرا درآمد.از آن جا که تغييرات در سيستم هاي انتقال خط، شاهين هاي حمل بدنه، هنگرها و نشيمن هاي ايستگاه هاي مکانيکي، اسکيدهاي حمل بدنه و ساير تجهيزات انتقال بايد علاوه بر سوزوکي براي محصول جديد نيز انطباق مي يافت، مجموعه اي از فعاليت هاي طراحي، ساخت، انتخاب پيمانکار و نظارت در اين فرايند انجام شده است.اين خودرو قرار بود توسط ايران خودرو جايگزين گرند ويتارا شود اما به احتمال بسيار زياد با توجه به شرايط جديد سياسي در کنار گرند ويتارا و با قيمتي پايينتر توليد و عرضه خواهد شد.شباهت چراغهاي عقب اين خودرو با ب ام و کمي بيش از بسيار زياد است.توليد آزمايشي اس7 مطابق برنامه، از 13خرداد (نيمه شعبان) در سالن بدنه سازي آغاز و اولين بدنه در روز 21 خرداد، کامل و به سالن رنگ ارسال شد و پیش بینی میشود فروش خودرو هایما اس 7 تا چند ماه دیگر آغاز شود.

هايما به همراه جيلي در رده محصولاتي با کيفيت بالا و نه ممتاز توليدي در كشور چين قرار ميگيرند.البته اين رده‌ بندي توسط وزارت صنايع كشور چين تعيين مي‌گردد.ايران خودرو در سال گذشته با توليد خودروهايي همچون: 207 و سوزوكي با مشكلات تحريم, با محدودیت ها و مشکلات زيادي مواجه شدند و براي جبران بخشي از بازار از دست رفته,اكنون ايران خودرو قصد دارد تا يك شاسي بلند را از محصولات شركت هايماي چين به سبد توليدات خود اضافه كند.

شركت هايما در سال 1992 تاسيس شده است.ابتدا شركت هايما با مشاركت FAW و هاينان براي عرضه خودرو هاي مزدا در چين شروع به كار نمود.حتي آرم و لوگو شركت هايما شباهت فراواني به مزدا دارد.طراحي و پلتفرم اين خودرو از روي مزدا CX 7 برداشته شده است و در مجموع طراحي هايما اس 7 زيبا و دلنشين ميباشد.طراحي چراغ ها و جلو پنجره هماهنگي زياد و ظاهري زيبا دارند و خطوط كناره ي بدنه نيز حالت ديناميك به هايما اس 7 بخشيده اند.

طراحي فضاي داخلي اين خودرو به لطف روكش چرم مصنوعي زيبا و دلنشين شده است. صندلي‌هاي الکتريکي با تنظيم چند حالته و گرمکن دروني، سيستم تهويه مطبوع خودکار و کروز کنترل نيز به صورت استاندارد در اين خودرو وجود دارند.در کابین این خودرو براي 5 نفر فضاي كافي و مناسبي وجود دارد به گونه اي كه برای سر و پاي سرنشينان محدوديتي وجود ندارد.همين طراحي بزرگ داخل كابين باعث شده تا بر خلاف انتظار فضاي صندوق عقب اين خودرو چندان بزرگ و جادار نباشد.

تجهيزات رفاهي کامل و ايمني مناسب با استفاده از سيستم‌هايي نظير ESP، کنترل و نمايش فشار باد تايرها، 4 سنسور رادار، فرمان بشکن(به فرمانی گفته می شود که قابلیت تنظیم زاویه قرارگیری را دارد), پشت‌سري‌هاي فعال، ارتفاع مناسب کف براي حرکت در خارج از جاده، فنربندي و تعليق مناسب و طراحي خوب و کیفیت بالای لوازم از نکات مثبت اين خودرو به شمار مي‌آيند.



هايما اس 7  شاسي‌بلند (SUV) داراي يك موتور 4 سيلندر 2.0 ليتري 16 سوپاپ با تكنولوژي زمان‌بندی متغير سوپاپ‌ها می‌باشد.اين موتور توانايي توليد 130 اسب بخار را دارد و در دو نوع گيربكس دستي و اتوماتيك توليد می‌شوند كه تنها می‌تواند اين نيرو را به چرخ‌های جلوي خودرو منتقل كند.بيشينه نيروي توليدي 147.5 اسب بخار در دور موتور 6000 مي‌باشد. گشتاور نيز در دور 4500 نهايتاً به 180 نيوتن متر مي‌رسد.خودروي هايما اس7 موفق شد استانداردهاي ملي را اخذ كند و همچنين در بهینه‌سازی مصرف سوخت، اين خودرو با 8/5 ليتر در هر 100 كيلومتر يك شاسی‌بلند کم‌مصرف شناخته می‌شود كه استاندارد آلايندگي اين خودرو يورو 5 می‌باشد و وزن آن طبق گفته‌ی شركت سازنده 1510 كيلوگرم می‌باشد.



در بخش قيمت اين خودرو گفته می‌شود هايما S7 در صورت عرضه به بازار ايران قيمتي حدود 85 میلیون تومان براي مدل فول خود خواهد داشت.هايما اس 7 ازنظر مشخصات فني در محدوده خودروهایی چون ليفان X60 و MVM X33 قرار می‌گیرد كه تنها عامل براي موفقيت و فروش زياد اين خودرو در مقابل رقباي شناخته شده اش تنها می‌توان كيفيت بهتر و مطلوب‌تر آن باشد
منبع: جوکار
(13-08-2015، 11:05)VAHID989 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
شركت ايران‌خودرو نيز همانند سايپا براي تکميل سبد محصولات خود، شريکي بهتر از چيني‌ها را پيدا نکرده است.

اطلاعات کامل برای خرید لوازم یدکی هایما
شركت ايساكو وظيفه تهيه و توزيع لوازم هایما را در ايران بر عهده دارد كه البته قطعات اين خودروها را فقط در اختيار نمايندگی های پايلوت ايران خودرو كه مجموعه تعميرگاه و فروش قطعات هستند و برخی از فروشگاه های استانی ايساكو ميگذارد. این برند در ایران سابقه چندانی ندارد و به همین دلیل تعداد نمایندگی‌های خرید لوازم یدکی هایما چندان زیاد نیست. با این حال بعضی از فروشگاه ها به صورت آنلاین لوازم یدکی را به فروش می‌رسانند. این روزها با وجود فروشگاه‌های آنلاین، می‌توانید هر جای کشور که باشید قطعات یدکی هایما مورد نیاز خود را تهیه کنید.

قیمت و مشخصات هایما اس ۷ ، شاسی بلند جدید ایران خودرو + عکس 1

خرید انواع لوازم یدکی هایما در بازار
لوازم يدكی هايما اصل در بسته بندی كمپانی هايمافاو ميباشد كه بر روی آن ليبل شركت ايساكو به همراه هولوگرام چسبانده شده است و البته قطعات يدكی هایما با انواع برند چينی نيز در بازار ايران يافت ميشود . لوازم يدكی هايما برای انواع مدلهای این برند شامل لنت ترمز جلو و عقب، ديسك ترمز جلو و عقب، فيلتر های هوا، روغن و بنزين، تيغه برف پاك كن و همينطور شمع موتور اتومبیل ميشود و قطعات ديگر در صورت نياز كه به دلايل مختلفی از قبيل تصادف و يا خرابی زودتر از موئد استاندارد بر اثر عدم رسيدگی و انجام سرويس های سالانه احتياج به تعويض پيدا ميكنند را شامل ميشود.

قیمت لوازم یدکی هایما در بازار
محدوده قیمت لوازم هایما عمدتاً حول قیمت های ایساکو، تأمین کننده قطعات یدکی هایما در ایران می چرخد. البته با توجه به اینکه این خودرو، چینی است لوازم هایما ساخته کشور چین هم گاهی در بازار یافت می شود. این امر باعث می شود که محدوده قیمت لوازم یدکی هایما در بازار متغیر باشد و در نتیجه برخی از فروشندگان از این تغییر قیمت سوء استفاده کنند و گاهاً لوازم یدکی ایرانی مربوط به خودروی هایما را به بهانه اینکه چینی اصل است، به قیمت بالاتری بفروشند.

سایت مستر یدکی با ارائه لوازم یدکی هایما به طور گسترده، این امکان را در اختیار شما قرار داده است که در هر لحظه و هر جا که علاقمند باشید، بتوانید این لوازم را به طور منصفانه خریداری کنید. باید توجه کنید که تسلیم قیمتهای نجومی برخی از فروشندگان به بهانه‌های واهی نشوید. همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

قیمت و مشخصات هایما اس ۷ ، شاسی بلند جدید ایران خودرو + عکس 1

نمایندگی فروش قطعات یدکی هایما در ایران
در سال 1394 شرکت ایران خودرو شروع به همکاری با برند هایما کرد و محصولات این برند را در ایران تولید و مونتاژ کرد. هایما S7، S7 توربو و هایما S5 و S5 توربو محصولات این برند در ایران هستند. ایران خودرو اعلام کرده است، به زودی هایما M5 نیز که یک خودروی سدان خانوادگی است، به بازار ارائه خواهد شد. شما برای خرید لوازم یدکی هایما اصل ميتوانيد با مراجعه به نمايندگی های ايران خودرو و تعويض قطعه مورد نظر در تعميرگاه همان نمايندگی به قطعه اصلی دسترسی داشته باشيد و يا از فروشگاه های استانی ايساكو و فروشگاه لوازم یدکی مستر یدکی اين قطعات را تهيه كنيد.

هایما ساخت کجاست؟
در اوایل دهه 90 میلادی، شرکتی به نام هاینان مزدا موتور در چین راه‌اندازی شد و بعدها به هایما تغییر نام داد. این شرکت حاصل همکاری استانداری شهر هاینان و مزدا بود و قصد داشت به پخش خودروهای مزدا در چین بپردازد. در سال 2006 گروه فاو، که یک گروه دولتی است، سهام مزدا را خرید و از آن به بعد برند هایما مستقلا به تولید خودرو پرداخت. البته خودروها و لوازم یدکی هایما هنوز هم از فناوری مزدا بهره‌مند هستند و مشاوران مزدا در آن فعالیت دارند. در حقیقت همکاری با برندهای موفق خارجی، سیاستی است که چینی‌ها برای توسعه صنعت خودروسازی خود در پیش گرفته‌اند. در حال حاضر 49 درصد از سهام لوازم هایما در اختیار گروه فاو، 49 درصد در اختیار خودروسازی هاینان و دو درصد باقی‌مانده در اختیار استانداری هاینان است. هایما اکنون بیست و هشتمین خودروساز چینی است و سالانه 500 هزار خودرو تولید می‌کند و ارزشی در حدود 1.8 میلیارد دلار دارد.

قیمت و مشخصات هایما اس ۷ ، شاسی بلند جدید ایران خودرو + عکس 1

لوازم یدکی هایما s7
هایما S7 یک خودروی شاسی بلند است که در سال 2010 برای اولین بار به بازار ارائه شد. همزمان با این موضوع لوازم هایما s7 هم وارد بازار ایران شدند. در ابتدا این خودرو مدل تنفس طبیعی ضعف‌ها و شتاب نامطلوبی داشت. این مشکلات بعدها با ارائه موتور توربو رفع شد. در میان انواع لوازم یدکی هایما s7، توربو شارژر این خودرو محصول میتسوبیشی است. موارد زیر مشخصات فنی این خودرو هستند:

موتور 1.8 لیتری توربو با قدرت 170 اسب بخار و 230 نیوتون متر گشتاور
جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک
طراحی داخلی این مدل به خودروهای کره‌ای شباهت دارد و امکانات رفاهی آن قابل قبول است. سیستم صوتی با شش اسپیکر، سان روف، آینه‌های بغل برقی و … از جمله امکانات رفاهی این خودرو هستند. این خودرو در بازار ایران با مبلغی در حدود 240 میلیون تومان به فروش می‌رسد. فروشگاه مستر یدکی در نمایندگی فروش قطعات یدکی هایما خدمت گذار مشتریان محترم خود است.

لوازم یدکی هایما s5
یکی از کراس اوورهای کوچک و جذاب چینی است که مدل توربو شارژر آن مخصوص صادرات ساخته شده است هایما s5 می باشد. قیمت لوازم یدکی هایما s5 را می توانید در فروشگاه های معتبر بررسی و خریداری نمایید. فرم کلی بدنه این خودرو اسپرت است و فلز کروم به کار رفته در آن به جذابیت ظاهری این خودرو اضافه می‌کند. از جمله ویژگی‌های این خودرو می‌توان به موتور 1.5 لیتری توربو شارژر با قدرت 161 اسب بخار و گشتاور 223 نیوتون متر، شتاب صفر تا صد 12 ثانیه و حداکثر سرعت 170 کیلومتری اشاره کرد. موارد زیر از جمله امکانات رفاهی ديگر این خودرو هستند:

تهویه مطبوع اتوماتیک
استارت دکمه‌ای
نمایشگر لمسی ۷ اینچ
ناوبری ماهواره‌ای
دوربین پارک و دید ۳۶۰ درجه
صندلی‌ برقی شش جهته راننده و چهار جهته سرنشین