انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: انریکه: انگیزه ها برای شکست بارسابیشتر شده
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
لوئیس انریکه معتقد است که همه تیم های دنیا در فصل آتی، برای شکست بارسلونا از انگیزه ای دو چندان برخوردارند؛ چرا که این تیم مدافع عنوان قهرمانی در همه جام ها به حساب می آید.


انریکه: انگیزه ها برای شکست بارسابیشتر شده 1




به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا شب در زمین اتلتیک بیلبائو، باید دیدار رفت سوپرجام اسپانیا را مقابل این تیم برگزار کند.سرمربی بارسلونا که سرمست از فتح سوپرجام اروپا، در نشست خبری ویژه سوپرجام اسپانیا حضور یافته بود، در مورد این بازی گفت:" اتلتیک بیلبائو تیمی است که همیشه ما را به دردسر می اندازد. انتظار دارم فردا هم این تیم ما را چه به لحاظ تاکتیکی و چه فردی سورپرایز کند. بازی دشواری خواهد شد اما هدف ما مثل همیشه پیروزی است." 

انریکه در مورد شرایط بارسا در فصل آتی نیز گفت:" امسال شرایط ما کمی متفاوت از سال گذشته است و برنامه ریزی های ما نیز در راستای همین مساله ترتیب داده شده است. ما مدافع عنوان قهرمانی در همه رقابت ها هستیم و امسال، تمام تیم ها از انگیزه ای مضاعف برای شکست دادن ما برخوردارند. 
لالیگا را باید از همان روز اول، محکم و پرقدرت شروع کنیم؛ چرا که برای کسب عنوان قهرمانی در آن، باید توازن و استمرار در نتایج وجود داشته باشد."