انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بنیتس: امسال، سال کیلور ناواس است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سرمربی رئال مادرید به کیلور ناواس اطمینان داده است که او شماره یک تیمش در فصل آتی خواهد بود.


بنیتس: امسال، سال کیلور ناواس است 1




به گزارش "ورزش سه"، بیش از یک ماه است که اخبار مربوط به پیوستن داوید دخیا به رئال مادرید به یکی از سوژه های خبری اصلی رسانه های اسپانیا و انگلیس بدل شده است اما هنوز مشخص نیست که او از یونایتد جدا و به رئال خواهد پیوست یا خیر.

پس از جدایی ایکر کاسیاس از رئال مادرید و اضافه شدن کیکو کاسیا به جای وی، مشخص است که کاسیا تحت هر شرایطی فصل آتی در رئال مادرید حضور خواهد داشت اما معلوم نیست که وضعیت کیلور ناواس، دروازه بان کاستاریکایی که فصل گذشته به رئال پیوست، چگونه خواهد بود. او که در بازی های پیش فصل رئال مادرید، در اکثر آنها دروازه بان ثابت بود، با نمایش های خوبش بخصوص در مقابل بایرن مونیخ، رضایت کامل بنیتس را جلب کرده است. 

مارکا امروز در گزارشی ویژه ادعا کرد که ناواس با عملکرد خوبش در تمرینات و نیز بازی های پیش فصل، اعتماد رافا بنیتس را جلب کرده و او در چندین موقعیت به ناواس اطمینان خاطر داده است که دروازه بان ثابت رئال مادرید در فصل آتی خواهد بود. 
در گزارش مارکا قید شده است که هم بنیتس و هم دیگر اعضای کادر فنی رئال به ناواس گفته اند:" خیالت راحت باشد. امسال سال درخشش تو در رئال خواهد بود و به شایعات هم توجهی نکن."