انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گزارش زنده – سیاه جامگان 0 نفت تهران 0
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رسول خطیبی که در مشهد هنوز از کسب امتیاز محروم بوده در سومین بازی تیمش در برابر نفت تهران امیدوار به کسب پیروزی است و علیرضا منصوریان هم بعد از دو تساوی پیاپی به دنبال استارت پیروزی در مشهد و برابر سیاه جامگان است.


گزارش زنده – سیاه جامگان 0 نفت تهران 0 1




به گزارش "ورزش سه"، سیاه جامگان که در دو هفته گذشته لیگ را با شکست آغاز کرده است به دنبال کسب نتیجه برابر نفت تهران است و امروز در استادیوم خانگی اش این فرصت را خواهد داشت با حمایت هوادارانش بر علیرضا منصوریان و تیم آماده اش پیروز شود. علیرضا منصوریان که این روزها بیشتر از لیگ، تمرکز خود را روی دیدار حساس هفته آینده تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گذاشته، به دنبال این است تا اتفاقات دیدار قبل برایش پیش نیاید و مهره هایش را از دست ندهد. ارسلان مطهری، ستاره این تیم در دیدار هفته گذشته برابر صبا مصدوم شد تا منصوریان را در لیگ قهرمانان آسیا تنها بگذارد. باید دید منصوریان تیمش را قربانی سه امتیاز مشهد خواهد کرد یا تفکری دیگر در سرش دارد.
با گزارش لحظه به لحظه این دیدار "ورزش سه" را همراهی کنید.

استادیوم : ثامن مشهد تماشاگر: 
داور: محمدرضا فغانی کمک داوران: مهدی عالیقدر- اسد حاج محمد

سیاه جامگان: محسن فروزان، بهروز افشار، میثم حسینی، میلان یووانوویچ، امیرحسین صدقی، رضا شربتی، فرزاد زامهران، رضا عنایتی، احمد کامدار، علیرضانقی زاده و سجاد رهبر
محسن فروزان، 
سرمربی: رسول خطیبی


نفت تهران:  علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، علیرضا عزت کرامت، سانتوس، مهدی شیری ، وحید حمدی نژاد، وحید بوحمدان، وحید امیری ، ایمان مبعلی، مهدی مومنی ، عیسی آل کثیر
بی کیفیت Dodgy
(13-08-2015، 16:29)KING-ERFAN نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
بی کیفیت Dodgy

چی بی کیفیت دارم تایپیک میزنم
خب منم گفتم بیکیفیته