انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فروش جهانی کادیلاک دو برابر می‌شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
فروش جهانی کادیلاک دو برابر می‌شود 1

کادیلاک که برند لوکس جنرال موتورز است، قصد دارد فروش جهانی خود را از 275 هزار دستگاه در سال جاری میلادی به نیم میلیون دستگاه تا سال 2020 افزایش دهد.

یوهان دو نیشن، رییس برند کادیلاک اظهار کرد: این رقم سهم کادیلاک از بازار جهانی خودروهای لوکس را از 3.4 درصد در سال 2015 به پنج درصد افزایش خواهد داد.

وی در سخنرانی خود در کنفرانس صنعتی جی پی مورگان در نیویورک به سرمایه گذاران گفت: این برند باید کیفیت شبکه واسطه‌های فروش در بازار آمریکا را بهبود ببخشد. در مقابل این برند در چین شبکه واسطه‌های فروش خوبی دارد که به هیچ وجه چالشی ندارد.

دو نیشن گفت: رشد فروش به عرضه موفقیت آمیز مجموعه ای از محصولات جدید از جمله یک شاسی بلند لوکس کوچک بستگی خواهد داشت. بخش شاسی بلند در حال حاضر رشد بالایی را تجربه می‌کند در حالیکه کادیلاک در حال حاضر فاقد محصولی در این بخش است.

بر اساس گزارش رویترز، کادیلاک در میان خودروسازان لوکس حاضر در بازار آمریکا، در رتبه ششم قرار دارد و تنها شرکت در میان هشت خودروساز لوکس ترازاول است که امسال با کاهش فروش روبرو شده است.

فروش کادیلاک تا ژوییه به 95 هزار و 53 دستگاه رسید که 2.4 درصد کمتر از مدت مشابه سال گذشته و کمتر از نصف فروش رهبران بازار شامل ب ام و و مرسدس بنز بود.

بر اساس گزارش رویترز، کادیلاک در هدف گذاری برای فروش سالانه نیم میلیون خودرو، فروش 350 هزار خودرو در سال 2018 و 400 هزار دستگاه در سال 2019 را مدنظر گرفته است.