انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کمپانی: امیدوارم هازارد دچار اسهال شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
منچسترسیتی از هفته دوم لیگ برتر انگلیس، روز یکشنبه در دیداری حساس و در زمین خود میزبان چلسی است. بی شک ادن هازارد، مهاجم بلژیکی چلسی، مهمترین خطر برای مدافعان سیتی محسوب می شود.


کمپانی: امیدوارم هازارد دچار اسهال شود 1




به گزارش "ورزش سه"، هازارد از سال 2012 به چلسی پیوسته و در این چند فصل، پیشرفت خیره کننده ای نیز داشته است. او فصل گذشته کمک شایانی کرد تا چلسی پس از چند سال، فاتح لیگ برتر شود و روز یکشنبه، بی تردید آزاری دائمی برای مدافعان سیتی خواهد بود. 

ونسان کمپانی، هموطن هازارد که کاپیتان منچسترسیتی و رهبر خط دفاعی این تیم است، در آستانه این جدال حساس و در مورد هازارد به "Het Nieuwsblad" گفت:" شما هر زمان که بازی با چلسی را در پیش دارید، باید امیدوار باشید که هازارد اسهالی شود و نتواند مقابل شما به میدان برود. گذشته از شوخی، نمی توان تاثیر او در بازی چلسی را کتمان کرد. او آنقدر خوب است که با حضورش، می تواند کیفیت چلسی را چند برابر کند.

وقتی او شروع به دویدن می کند، مهارش برای مدافعان حریف به یک معضل تبدیل می شود. در بازی با سوانسی شاید او بهترین بازی خودش را انجام نداد اما وقتی چلسی 10 نفره شد، همچنان او خطرناکترین مهره تیمش محسوب می شد و هر بار که جرکت می کرد، 4 تا 5 بازیکن حریف را به دردسر می انداخت." 

کمپانی در مورد مقایسه هازارد با رونالدو و مسی گفت:" مسی و رونالدو مثل یک جانورند و هازارد هنوز به سطح این دو نرسیده است. البته می توان از برخی جهات، هازارد را با آن دو مقایسه کرد ولی باید توجه داشت که رونالدو و مسی، گل های بیشتری می زنند."