انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تحصیل 1700 دانشجو در دانشگاه غیر دولتی آفاق ارومیه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اخبار دانشگاه،تحصیل 1700 دانشجو در دانشگاه غیر دولتی آفاق ارومیه :  رئیس دانشگاه غیر دولتی آفاق ارومیه گفت: 1700 دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی این دانشگاه در حال تحصیل هستند.


به گزارش ایران مطلب به نقل از ایسنا، "رسول پیر محمدی" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه آذربایجان غربی، با بیان این مطلب اظهار کرد: این دانشگاه توانسته دربین 358 دانشگاه غیردولتی کشور، درجه سطح یک از سطوح پنجگانه رتبه بندی دانشگاه های ایران را بر اساس رتبه بندی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کسب کند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه غیردولتی آفاق ارومیه دارای 36 رشته در مقاطع مختلف تحصیلات تکمیلی است، افزود: در سال تحصیلی جدید دو رشته مهندسی معماری و حسابداری در مقطع کارشناسی ارشد و دو رشته کارشناسی پیوسته حسابداری و کاردانی پیوسته حسابداری به مجموع رشته های این دانشگاه اضافه شده است.

پیرمحمدی خاطرنشان کرد: تمامی شاخص ها و محورهای مد نظر وزارت علوم از جمله شاخص های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، فضای فیزیکی، اداری و مالی در این دانشگاه رعایت شده و این عامل باعث برتر شدن این دانشگاه شده است.

رئیس دانشگاه غیردولتی آفاق ارومیه اظهار کرد: دانشجویان این دانشگاه از تمامی خدمات رفاهی، دانشجویی، فرهنگی، وام صندوق رفاه دانشجویی، خوابگاه و غذا بهره مند هستند.

وی افزود: متاسفانه برخی افراد تصور می کنند شهریه دانشگاه آفاق زیاد است در حالیکه شهریه این دانشگاه نصف شهریه دانشگاه آزاد می باشد.

پیر محمدی تصریح کرد: مدرک تحصیلی که برای دانشجویان دانشگاه آفاق صادر می شود دارای تاییدیه دانشگاه سراسری ارومیه و وزارت علوم است.

رئیس دانشگاه غیردولتی آفاق ارومیه با اشاره به اینکه پذیرش دانشجو در دانشگاه آفاق از طریق کنکور سراسری است افزود: در رشته های بدون آزمون پذیرش بر اساس ضوابط سازمان سنجش و سوابق تحصیلی می باشد.

پیر محمدی گفت: استفاده از تکنولوژی های روز آموزشی، کمک به دانشجو در بحث پرداخت شهریه، تسهیلات مالی بلاعوض به دانشجویان توسط صندوق خیریه، توسعه کارآفرینی، کارگاه های مشاوره و آسیب های اجتماعی جزء خدمات دانشگاه آفاق است.